  • 11. Data: 2010-08-02 11:55:46
    Temat: Re: Reklamy ...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "axel" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:i36bco$kb8$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości

    > AMEN !!!!
    > BRAWO !!!!
    > BIS !!!!
    > ŚWIĘTE SŁOWA !!!!
    > Ja z końcem sierpnia wypowiadam umowę Cyfrze ! a gdy..........będą do mnie
    > dzwonić z tzw. " nową korzystną ofertą ".....TO SIĘ DOPIERO ZDZIWIĄ
    > gdy.....to ja im przedstawię OFERTĘ !....a mianowicie.....: ILE ONI MI
    > ZAPŁACĄ ZA OGLĄDANIE TEGO SZAJSU CO NADAJĄ !!!!!.....kasują przecież za
    > reklamy, to mogą się podzielić tymi pieniędzmi ze mną....a co za darmo mam
> [...]

    Tylko co robicie na tej grupie, po co zawracacie d..ę swoimi obsesjami
    ludziom, których tv jednak interesuje, nawet mimo spadku ilości ciekawych
    pozycji ?

  • 12. Data: 2010-08-02 12:51:07
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Tylko co robicie na tej grupie, po co zawracacie d..ę swoimi obsesjami
    > ludziom, których tv jednak interesuje, nawet mimo spadku ilości ciekawych
    > pozycji ?
    nie mówimy że koniec z TV ,mówimy o niektórych kanałach :)
    można wybrać z całej oferty niektóre pozycje np: sport lub programy
    informacyjne
    oglądanie filmów czy seriali na Polsacie czy TVN to porażka

    Arek.

  • 13. Data: 2010-08-02 12:58:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > informacyjne
    > oglądanie filmów czy seriali na Polsacie czy TVN to porażka

    Zwłaszcza w wakacje.
    Ale już od dawna wakacyjna ramówka to tylko odgrzewane kotlety, trzeba
    przeczekać.
    Inna sprawa, że powinni rezygnować z abonamentu przez takie okresy, bo za co
    tu płacić?

  • 14. Data: 2010-08-02 13:23:16
    Od: Miki <m...@n...eu>

    On 2010-07-31 16:47, Tomy M. wrote:
    > To że reklamy w TV nadal napierdalają w uszy to normalne.
    > Ale wczoraj zauważyłem że TVN wpadł na nowy pomysł.
    > Powiększają pasek informacyjny do 1/4 ekranu i puszczają
    > na nim reklamy ... i to podczas filmu który i tak jest co 10 minut
    > przerywany reklamami.
    >
    > Jak to się ma do ustawy o sumarycznych ilościach reklam w TV?
    >
    > Tomy M.

    Chrzanisz stary glupoty.....Przy filmie na TVN reklamy sa emitowane nie
    mniej ni wiecej jak dwa razy....Wiec gdyby byly jak piszesz co 10 minut
    to przy filmie 90 min to by z 8 razy musialo nastapic....

  • 15. Data: 2010-08-02 13:25:44
    Od: Miki <m...@n...eu>

    On 2010-08-02 14:51, Arek. wrote:
> [...]
    > informacyjne
    > oglądanie filmów czy seriali na Polsacie czy TVN to porażka

    Sport....??? Phi, phi....Programy informacyjne....? Buhahahahahahaha.......

  • 16. Data: 2010-08-02 14:46:48
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    Miki pisze:

    > Chrzanisz stary glupoty.....Przy filmie na TVN reklamy sa emitowane nie
    > mniej ni wiecej jak dwa razy....Wiec gdyby byly jak piszesz co 10 minut
    > to przy filmie 90 min to by z 8 razy musialo nastapic....

    KE ostro naciska na zmiany w naszej ustawie o RTV:

    "Minimalna przerwa między blokami reklamowymi zostałaby skrócona z
    minimum 20 do 10 minut. Częściej niż dotąd można byłoby przerywać
    reklamą filmy fabularne i telewizyjne (z wyłączeniem serii i seriali
    oraz filmów dokumentalnych). Liberalizując przepisy reklamowe Komisja
    Europejska argumentowała, że rynek reklamy telewizyjnej słabnie, a coraz
    większa część reklamowych budżetów odpływa do internetu. Więcej reklam w
    telewizji ma być więc ceną za dostęp do atrakcyjnych treści w
    bezpłatnych programach telewizyjnych."

    i z pewnością niedługo zarzygamy się reklamą co 10 min.

    --
    Bogdan

  • 17. Data: 2010-08-02 14:50:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Miki" <m...@n...eu> napisał w wiadomości

    > Chrzanisz stary glupoty.....Przy filmie na TVN reklamy sa emitowane nie
    > mniej ni wiecej jak dwa razy....Wiec gdyby byly jak piszesz co 10 minut to
    > przy filmie 90 min to by z 8 razy musialo nastapic....

    Poniżej masz zapis, że reklamy mogą być co 20 min więc dla filmu 90 min jest
    to min 4 bloki + reklama przed i po filmie.

  • 18. Data: 2010-08-02 15:08:21
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *axel* napisał(-a):

> [...]
    > za
    > reklamy, to mogą się podzielić tymi pieniędzmi ze mną....a co za darmo

    No to się zdziwisz. Forsę za reklamy inkasują stacje telewizyjne i to do
    nich się zwracaj o honorarium za oglądane reklamy, a nie do C+ którą
    mizia to, co poszczególne stacje nadają.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 19. Data: 2010-08-02 15:55:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości news:

    > No to się zdziwisz. Forsę za reklamy inkasują stacje telewizyjne i to do
    > nich się zwracaj o honorarium za oglądane reklamy, a nie do C+ którą mizia
    > to, co poszczególne stacje nadają.

    A nie powinno.
    Zwłaszcza jak umieszczają je w pakietach, zmuszając do płacenia za nie.

  • 20. Data: 2010-08-02 17:02:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > A nie powinno.
    > Zwłaszcza jak umieszczają je w pakietach, zmuszając do płacenia za
    > nie.

    Sugerujesz, że operator platformy cyfrowej, jak by ona nie była,
    powinien mieć wpływ na treści nadawane przez stacje TV, które znajdują
    się na tej platformie??

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675