  • Data: 2010-08-02 11:49:43
    Temat: Re: Reklamy ...
    Od: "axel" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    news:4c561d49$0$17097$65785112@news.neostrada.pl...
    > To że wypowiadam się o TV nie oznacza że jestem namiętnym oglądaczem,
    > komentuję
    > tylko ciągłe oszukiwanie klientów. Mam ostanio wrażenie że TVN uważa
    > widzów
    > za zło konieczne...
    > Co do jakości to nie ma co nawet mówić. TVN nadaje 430 linii obrazu w
    > dodatku
    > kiepskiej jakości. YOU TUBE w wersja 360 zapewnia lepszą jakość obrazu niż
    > TVN
    > w swoim sztandarowym kanale!!!
    > Mam konto PREMIUM na rapidzie ... więc LEGALNIE ściągam sobie i
> [...]

    AMEN !!!!
    BRAWO !!!!
    BIS !!!!
    ŚWIĘTE SŁOWA !!!!
    Ja z końcem sierpnia wypowiadam umowę Cyfrze ! a gdy..........będą do mnie
    dzwonić z tzw. " nową korzystną ofertą ".....TO SIĘ DOPIERO ZDZIWIĄ
    gdy.....to ja im przedstawię OFERTĘ !....a mianowicie.....: ILE ONI MI
    ZAPŁACĄ ZA OGLĄDANIE TEGO SZAJSU CO NADAJĄ !!!!!.....kasują przecież za
    reklamy, to mogą się podzielić tymi pieniędzmi ze mną....a co za darmo mam
    oglądać to gówno !