  • Data: 2013-05-31 14:54:48
    Temat: Re: Reklama tabliczek Win8 uderza w Apple..
    Od: Sebastian <m...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-30 20:58, Liwiusz pisze:

    > I dlaczego przywracają je w Windows 8.1 (Blue)? :)

    To się jeszcze okaże czy przywrócą, a nawet jeśli przywrócą, to w jakiej
    formie, co znowu namieszają?

    Pozatym nie tylko brak menu start mnie wkurza, ogólnie cały interfejs
    jest do bani, mniejsza kontrola nad systemem, jakieś wyjeżdżające boczne
    paski gdy zbliżę kursor do rogu/boku ekranu, koszmar.

    --
    Sebastian