  • 1. Data: 2011-04-16 18:55:58
    Temat: Rękawice
    Od: Shock199 <mateuszpsary@_NOSPAM_wp.pl>

    Co myślicie o tych rękawicach ?
    http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/15/33/25/
    78/1533257824

  • 2. Data: 2011-04-16 20:23:26
    Temat: Re: Rękawice
    Od: "Pasiak" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Shock199" <mateuszpsary@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:d201d86ec3104b3a6f27e6d60a4f0808$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Co myślicie o tych rękawicach ?
    > http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/15/33/25/
    78/1533257824

    Rękawice trzeba czuć. Daj sobie spokój zakupy z allegro - idź do sklepu i
    wybierz te, które Ci leżą dobrze na ręce i są wygodne. Niedawno w Lidlu były
    tanie rękawice, które wyglądały z pozoru na świetne, ale po założeniu
    okazały się naprawde niezbyt wygodne.

    Pozdro.

  • 3. Data: 2011-04-16 21:24:18
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Co myślicie o tych rękawicach ?
    > http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/15/33/25/
    78/1533257824

    Mam od 2 sezonow. Generalnie tanie i calkiem fajne rekawice. Zrobione z
    grobej skory, w kilku miejscach podwojnej. Od 15 stopni ciepla w gore mozna
    smigac. Od plus 18 komfortowo.

    Dysiek

  • 4. Data: 2011-04-16 21:41:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 16 Apr 2011 23:24:18 +0200 osobnik zwany Dysiek
    wystukał:

    78/1533257824

    > Mam od 2 sezonow. Generalnie tanie i calkiem fajne rekawice. Zrobione z
    > grobej skory, w kilku miejscach podwojnej. Od 15 stopni ciepla w gore
    > mozna smigac. Od plus 18 komfortowo.

    rany, ty na Saharze się chowałeś?
    ja od 5 stopni jeżdżę w takich bez palców bo mi za gorąco :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2011-04-17 07:00:05
    Od: Shock199 <mateuszpsary@_NOSPAM_wp.pl>

    Dysieknapisal

> [...]

    > grobej skory, w kilku miejscach podwojnej. Od 15 stopni ciepla w gore mozna

    Dzięki wielkie wczoraj je kupiłem i naprawdę są wygodne lepsze to niż
    jazda w rękawicach na motocross

  • 6. Data: 2011-04-17 07:01:23
    Od: Shock199 <mateuszpsary@_NOSPAM_wp.pl>

    Pasiaknapisal

> [...]

    > tanie rękawice, które wyglądały z pozoru na świetne, ale po założeniu

    Strój na motocykl trzeba przymierzyć a nie na oko dlatego poszedłem
    przymierzyć i są ok :)
    Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź

  • 7. Data: 2011-04-17 09:27:02
    Temat: Re: Rekawice
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > rany, ty na Saharze się chowałeś?
    > ja od 5 stopni jeżdżę w takich bez palców bo mi za gorąco :)

    To znaczy ze ja jestem normalny a ty jestes twardzielem ;-)

    Aha, i w poprzdnim poscie mialo byc *grubej skory :-)

    Dysiek