  • 1. Data: 2019-12-10 11:46:42
    Temat: Rejetracja samochódow po 30 dniach - kara grzywny
    Od: glumek <g...@g...com>

    Witam
    Sprowadzam czasem samochody i jak to bedzie jak przyprowadze samochód
    uszkodzony i zanim go naprawie minie np 2 miesiace. Samochodu zepsuty
    badania nie przejdzie, wiec go nie zarejestruje. Czy bede musiał płacic
    automatycznie kare ?? Jak to jest rozwiazane ?

  • 2. Data: 2019-12-10 15:53:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-12-10 o 11:46, glumek pisze:

> [...]
    > badania nie przejdzie, wiec go nie zarejestruje. Czy bede musiał płacic
    > automatycznie kare ?? Jak to jest rozwiazane ?

    Polska nie potrzebuje importu odpadów z za granicy.

  • 3. Data: 2019-12-10 17:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Polska nie potrzebuje importu odpadów z za granicy.

    Wez nie pierdol ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 4. Data: 2019-12-10 21:54:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > badania nie przejdzie, wiec go nie zarejestruje. Czy bede musiał płacic
    > automatycznie kare ?? Jak to jest rozwiazane ?

    Nie jest rozwiązane.
    Kupując zepsuty samochód masz obowiązek w ciągu 30-dni przejść nim
    przegląd i go zarejestrować.

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 5. Data: 2019-12-11 14:44:04
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/12/2019 14:53, Poldek wrote:

    > Polska nie potrzebuje importu odpadów z za granicy.

    Powiedz nam zatem czego potrzebuje Polska. Sprawiasz wrazenie
    mysliciela, nie powinno byc trudno.

  • 6. Data: 2019-12-12 12:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Nie jest rozwiązane.
    > Kupując zepsuty samochód masz obowiązek w ciągu 30-dni przejść nim
    > przegląd i go zarejestrować.

    Geniusze!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 7. Data: 2019-12-12 15:32:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na to odpowiedział przed laty niejaki Goryszewski Heniu.

    -----

  • 8. Data: 2019-12-12 18:37:01
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomasz Pyra w

    > Nie jest rozwiązane.
    > Kupując zepsuty samochód masz obowiązek w ciągu 30-dni przejść nim
    > przegląd i go zarejestrować.

    Podstawa prawna? Proszę podaj!

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2019-12-12 19:50:36
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    glumek w

    > Sprowadzam czasem samochody i jak to bedzie jak przyprowadze samochód
    > uszkodzony i zanim go naprawie minie np 2 miesiace. Samochodu zepsuty
    > badania nie przejdzie, wiec go nie zarejestruje.

    Nie masz go zarejestrować, tylko rejestrować -- składasz wniosek i swój
    obowiązek spełniłeś

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2019-12-12 22:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 'TomN' n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > Nie masz go zarejestrować, tylko rejestrować -- składasz wniosek i
    > swój obowiązek spełniłeś

    Ze co?
    Czym sie rozni rejestrowanie od zarejestrowania?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji