  • 1. Data: 2010-10-14 13:31:12
    Temat: Rejestracja z Francji..
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Może było ale ja mam trochę inaczej, dowód rej. i faktura jest na mnie.
    Drogie Bravo, rozumiem że mam to przetłumaczyć, zrobić przegląd, zapłacić
    podatek i do uk?tylko mam jechać na przegląd od tak bez żadnego polskiego
    papieru?

  • 2. Data: 2010-10-14 13:55:28
    Temat: Re: Rejestracja z Francji..
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-10-14 15:31, maverik pisze:
> [...]
    > Drogie Bravo, rozumiem że mam to przetłumaczyć, zrobić przegląd,
    > zapłacić podatek i do uk?tylko mam jechać na przegląd od tak bez żadnego

    Wystarczy "Twoj" francuski przetlumaczony dowod rej i ubezpieczenie
    graniczne zeby tym cisnac na kolach. Ale jak masz ichniejszy wazny
    przeglad to w Pl pierwszego przegladu robic nie musisz i masz spokoj.
    Wtedy 1. tlumacz, 2. vat 24->vat 25 (160zl), 3. rejestracja (190zl), 4.
    OC (cwicze ta procedure wlasnie na motocyklu brata ktory mu zanabylem w
    ladnym stanie na Wyspach, w Pl szkoda mi bylo ryzykowac).

    Pzdr
    PS: a jak nie to sprzet na przyczepke i na przeglad...
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 3. Data: 2010-10-15 08:56:34
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 15:31:12 +0200, maverik napisał(a):

> [...]
    > podatek i do uk?tylko mam jechać na przegląd od tak bez żadnego polskiego

    Musisz mieć umowę kupna-sprzedaży (ew. rachunek, CERTIFICAT DE CESSION
    D'UN VEHICULE (zaświadczenie o zbyciu pojazdu) nie jest honorowane u nas
    w urzędach jako dokument nabycia prawa własności - przetrenowane w WRC
    tego lata - na jego podstawie nie zarejestrujesz moto), dowód
    rejestracyjny (CERTIFCAT D'IMMATRICULATION), ważny przegląd i bodajże OC
    - oczywiście dokumenty francuskojęzyczne przetłumaczone, albo
    sporządzone w formie dwujęzycznej (ciężko przy dowodzie rejestracyjnym
    ;). W US płacisz za zaświadczenie o zwolnieniu z podatku (sic!) bodajże
    160 pln i tyle, reszta to koszty rejestracji moto.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2010-10-15 09:19:50
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ;). W US płacisz za zaświadczenie o zwolnieniu z podatku (sic!) bodajże
    > 160 pln i tyle, reszta to koszty rejestracji moto.

    Jeszcze jedno, na przegląd mam jechać bez ogarniętych papierów?czu wk da mi
    jakiś papier?

  • 5. Data: 2010-10-15 09:38:14
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 11:19:50 +0200, maverik napisał(a):

    > Jeszcze jedno, na przegląd mam jechać bez ogarniętych papierów?czu wk da mi
    > jakiś papier?

    Jedziesz ot, tak - nie potrzebujesz niczego z WK.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 6. Data: 2010-10-15 14:18:44
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Jedziesz ot, tak - nie potrzebujesz niczego z WK.

    Czyli nic się nie zmieniło, jadę illegal ;) mam dobrą drukarkę, zrobie ładną
    tablicę