    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Rejestracja motocykla przywiezionego z zagranicy
    Date: Tue, 8 Nov 2011 21:09:15 +0000 (UTC)

    On 2011-11-08, Yogi(n) <Y...@t...pl> wrote:

    > Pytanie: ponieważ motor został oclony i VAT tudzież cło zostały zapłacone,
    > czy mogę na przegląd a potem do wydziału komunikacji zgłosić się dopiero na
    > wiosnę? (Do czasu rejestracji i ubezpieczenia oczywiście nie jeżdżę). Czy
    > jest jakiś limit czasowy do kiedy powinienem to zrobić? Taki zarejestrowany
    > wcześniej w Polsce powinienem przerejestrować do 30 dni, a jak w wypadku
    > takiego sprowadzonego? Ubezpieczenie od dnia rejestracji, ale już po
    > rejestracji.

    Raczej nie. Przeciez handlarze ciagna pojazdy i one stoja miesiacami bez
    kupca wiec raczej nie ma problemu

    > Podpowiedzcie proszę, bo do tej pory rejestrowałem tylko krajowe pojazdy.
    > Trafiłem na fajny motor w zimowej cenie, ale nie ma sensu targać go po
    > lodzie na przegląd (a potem co roku o tej samej porze), tym bardziej nie ma
    > sensu opłacanie OC po to, żeby przez kilka miesięcy stał w garażu.

    Za nie zrobienie przegladu nie ma sankcji o ile nie jezdzisz. Mozesz nie
    robic przegladu 2 lata jak nie jezdzisz i nic sie nie stanie. Ale OC
    owszem trzeba placic, wiec faktycznie bezsens.

    --
    Artur
    ZZR 1200