  • 11. Data: 2011-04-29 04:40:25
    Temat: Re: Rejestracja moto z DE - czy cos sie zmieniło od zeszłego sezonu?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-28 23:17, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > ***"Kuczu"
    > Przeglad to jedno, ustalenie danych to drugie. W Briefie nie ma
    >
    > W briefie jest az za duzo danych (homologacja, halas) - ale urzedasy nie
    > ogarniaja n.p. przeliczenia kg/kN :)

    Ale w Briefie nie ma wszystkich wymiarow. Ostatnio tylko dla tych
    wymiarow kazano mi jechac na OSKP.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2011-04-29 06:27:37
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości grup

    >Miała wejść w życie taka zmiana,
    >także a propos aut.
    >Nasze "dodatkowe" badania były (są ?) niezgodne z wytycznymi UE.

    i weszła, niemiecki przegląd jest ważny w PL tylko jest jedno "ale" w pl
    trzeba przeglądy robić co roku a w DE co 2 lata, jeśli przegląd by robiony
    więcej jak rok temu a pojazd ma więcej jak "chyba" 4 lata to trzeba wykonać
    przegląd w PL

  • 13. Data: 2011-04-29 08:13:34
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Kuczu"
    Ale w Briefie nie ma wszystkich wymiarow. Ostatnio tylko dla tych
    > wymiarow kazano mi jechac na OSKP.

    Rajt - nie ma n.p. bardzo waznego wymiaru jakim jest rozstaw kol w motocyklu
    :)
    nie ma rowniez roku produkcji

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 14. Data: 2011-04-29 09:39:16
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2011 10:13:34 +0200, Tytus napisał(a):

    > Ale w Briefie nie ma wszystkich wymiarow. Ostatnio tylko dla tych
    >
    > Rajt - nie ma n.p. bardzo waznego wymiaru jakim jest rozstaw kol w motocyklu

    Się śmiejesz - jak w ubiegłym roku przechodziliśmy procedurę rejestracji
    w kraju skutersona (w sesnie motocykla - 125 cm3) dla mojej żonki, to
    jednym z elementów jakie badał/mierzył diagnosta były owe długości.
    Człowiek ów czynił to taką zwykłą metrówką. Nawet nie wiedziałem, że w
    Twoim fachu można sobie używać AŻ tak dokładnych przyrządów ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 15. Data: 2011-04-29 12:07:54
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Seba

> [...]
    > Człowiek ów czynił to taką zwykłą metrówką. Nawet nie wiedziałem, że w
    > Twoim fachu można sobie używać AŻ tak dokładnych przyrządów ;)

    Mam to na codzien ale ja pisalem o rozstawie kol nie osi...
    w jednosladzie raczej trudno to zrobic :)
    Podobnie ma sie sprawa z naciskami...co kogo obchodza naciski w
    jednosladzie ???

    Co do pomiarow to nie ma co sie smiac - ustawa przewiduje w
    wyposazeniu SKP tasme pomiarowa 10 m stalowa
    Dosc trudna rzecz do kupienia.

  • 16. Data: 2011-04-29 13:13:55
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Seba <s...@g...pl> wrote:

    >Człowiek ów czynił to taką zwykłą metrówką. Nawet nie wiedziałem, że w
    >Twoim fachu można sobie używać AŻ tak dokładnych przyrządów ;)

    Coz za brak profesjonalizmu.
    Na oczach klienta powinien to czynic przynajmnniej czyms z laserem i
    koniecznie wyswietlajacym cyferki na komputrze. Bez tego ani rusz;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 17. Data: 2011-04-30 09:23:33
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-04-29 08:27, blur pisze:
> [...]
    > trzeba przeglądy robić co roku a w DE co 2 lata, jeśli przegląd by
    > robiony więcej jak rok temu a pojazd ma więcej jak "chyba" 4 lata to

    Moto który wczoraj kupiłem ma TUV do 4.2013, czyli powinni go w urzędzie
    uznać? Tylko czy ten TUV też trzeba tłumaczyć? Czy dadzą se rade po
    niemiecku?

  • 18. Data: 2011-05-01 14:24:50
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Fri, 29 Apr 2011 05:07:54 -0700 (PDT), *Tytus* napisał(a):

    > Mam to na codzien ale ja pisalem o rozstawie kol nie osi...
    > w jednosladzie raczej trudno to zrobic :)

    Tak to jest, jak się bez większej refleksji pisze na grupę podczas
    konsumowania śniadania ;)

    Sebastian S.

  • 19. Data: 2011-05-01 14:24:53
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Fri, 29 Apr 2011 15:13:55 +0200, *Jacot* napisał(a):

    > Coz za brak profesjonalizmu.
    > Na oczach klienta powinien to czynic przynajmnniej czyms z laserem i
    > koniecznie wyswietlajacym cyferki na komputrze. Bez tego ani rusz;)

    Dalej jednak pozostaje pytanie po jaki grzyb ten pomiar, biorąc pod
    uwagę fakt jego niedoskonałości - jak pamiętam (sprawdziłem to sobie
    wtedy z ciekawości) różnica wyniosła ~15-20 mm (laserowodżipiesowy
    profesjonalny pomiar miarką vs dane producenta).

    Sebastian S.

  • 20. Data: 2011-05-01 19:01:57
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glexu" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Moto który wczoraj kupiłem ma TUV do 4.2013, czyli powinni go w urzędzie
    >uznać? Tylko czy ten TUV też trzeba tłumaczyć? Czy dadzą se rade po

    a kiedy ten przegląd był robiony i jakie moto jest stare ?
    a ten TUV jest wbity w DR ?