  • 61. Data: 2016-06-30 08:26:44
    Temat: Re: Rejestracja kart pre paid.
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-28 o 22:30, W pisze:
    > Trybun wystukał, co następuje:

    > Często gęsto (heyah na przykłąd, ale chyba też orange) umożliwia zdale
    > zarejestrowanie karty - wysyłasz formularz i dołączasz skan dowodu... co
    > prawda umożliwia to potencjalnie zarejestrowanie na słupa, no ale - jest,
    > działą, później numer nadaje się do przenoszenia...

    Inaczej sobie tego nie wyobrażam, przy "rejestracji zdalnej". Czyli -
    tylko to, albo w salonie?

  • 62. Data: 2016-06-30 08:26:53
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-29 o 01:56, Animka pisze:

    > Komu podwędzasz dowody osobiste? ;-)

    Może się przecież tak zdarzyć - wystarczy chwila aby zrobić skan
    czyjegoś dowodu.

  • 63. Data: 2016-06-30 16:11:34
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-29 o 23:36, Smok Eustachy pisze:

    > W T-Mobile za abo no limit płaciłem 45zł z Trendem. Tj najpierw 39 ale
    > tylko z rozmowami na komórki. Trochę się ogarnęli i poprawili.
    > Więc wychodzi jakoś 15 zł/mc za Trenda czyli 360 zł.
    Placilam za telefon zamiast przez 18 m-cy jak było przy podpisywaniu
    umowy -24 m-ce.
    Telefon w sumie kosztował mnie 750 zł.
    Abonament m-czny 39 zł + 25 zł. rata za telefon, to 64 zł. m-cznie.

    --
    animka

  • 64. Data: 2016-06-30 17:54:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DominikAłaszewski" napisał w wiadomości grup
    Dnia 29.06.2016 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:
    >Każdy nie, ale sporo ludzi tak ma, np. dla nieletniego
    >przychówku :-)

    Numerow mamy wiecej niz obywateli, ale nie az tak, zeby kazdy mial po
    kilka :-)

    Tym niemniej - przychowek numery tez chce zachowac i przy kolejnych
    przenosinach numer zarejestruje.

    J.

  • 65. Data: 2016-06-30 21:21:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Czyli na dzień dzisiejszy nici z rejestracji?

    Dlaczego nici ?
    Będziesz miał problem z rejestracją telefoniczną ?

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2016-07-08 10:06:18
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-30 o 21:21, RadoslawF pisze:

    > Dlaczego nici ?
    > Będziesz miał problem z rejestracją telefoniczną ?
    >

    > Pozdrawiam

    Skoro piszesz że dopiero "będą mieli"...

    No jasne że będą problemy - nie uśmiecha mi się wysyłanie odbitek D.O.
    listownie do operatora.

  • 67. Data: 2016-07-08 14:31:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-08 o 10:06, Trybun pisze:

    > Skoro piszesz że dopiero "będą mieli"...
    >
    > No jasne że będą problemy - nie uśmiecha mi się wysyłanie odbitek D.O.
    > listownie do operatora.

    Telefonicznie można już, "będą mieli" dotyczyło rejestracji robionej
    osobiście u ich partnera.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2016-07-09 00:50:17
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-07-08 o 10:06, Trybun pisze:
    > No jasne że będą problemy - nie uśmiecha mi się wysyłanie odbitek D.O.
    > listownie do operatora.

    gdyby to miało tak wyglądać to byłoby to bez sensu, terrorysta wysłałby
    skan wzięty z internetu.

    --
    @foe_pl

  • 69. Data: 2016-07-09 01:49:10
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > Komu podwędzasz dowody osobiste? ;-)

    Przecież Telekomy nie mają jak sprawdzić prawdziwość danych, zakładają,
    ze DO jest autentyczny bo co innego mogą zrobić?

    --
    @foe_pl

  • 70. Data: 2016-07-09 02:36:28
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 09.07.2016 o 01:49, the_foe pisze:
    /.../
    > Przecież Telekomy nie mają jak sprawdzić prawdziwość danych, zakładają,
    > ze DO jest autentyczny bo co innego mogą zrobić?

    Spreparowany skan dowodu w Paincie....