  • Date: Mon, 12 Sep 2011 18:00:09 +0200
    From: Rychu <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rejestracja auta na firmę - dokumenty

    W dniu 2011-09-05 09:12, Cavallino pisze:
    > A zresztą co ich to obchodzi?
    > Trzeba było żądać podstawy prawnej na której chcą od Ciebie dokumentów
    > płatności.

    Udało się, mojego potwierdzenia zapłaty nie potrzebowali,
    potrzebowali natomiast potwierdzenia zapłaty poprzedniego kupca.
    Wszystko przez to, że GetIn robi taki bałagan na fakturach.
    np. DMC to 16500, oczywiście brak jakichkolwiek jednostek.

    No i wielkie podziękowania dla "Pana z góry", który
    znalazł inne blachy niż przydzielane z automatu. :)

    PS. Cytat kumpla na widok nowych tablic: "wreszcie jak człowiek" ;)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)