    From: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rejestracja auta na firmę - dokumenty
    Date: Thu, 01 Sep 2011 15:42:20 +0200

    W dniu 2011-08-31 13:07, Cavallino pisze:

    > Lepiej mieć.
    Powiem tak, mam sp. cywilną, jak sprzedaję auto to gość wraca do mnie po
    komplet wpisów do EDG. Inaczej nie chcą mu rejestrować.
    Zatem, jeżeli analogicznie, to potrzebujesz komplet KRS poprzednich
    właścicieli. Ja zawsze daję ksero moich EDG, więc analogicznie, tobie
    też ksera KRS powinny wystarczyć.
    Jeżeli chodzi o FV, to trudniejsze, bo ja w takim przypadku miałem
    oryginał tej poprzedniej transakcji. Ale faktycznie, trudno się dowagać
    oryginału, więc ksero powinno wystarczyć.