  • 21. Data: 2015-10-08 13:08:24
    Temat: Re: Płyta startowa Visty
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 8 Oct 2015 10:42:20 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ale co można przekombinować w otwieraniu iso, albo wskazywaniu danych z
    > boot sektora, a potem wyrzuceniu całości plików i wrzuceniu innych?

    No właśnie nie wiem. Ale skoro płyta była bootowalna, a nagle przestaje być,
    to coś jest nie tak, prawda? :D

    [ Toast: Za alkohol, przyczynę i rozwiązanie wszystkich problemów na ]
    [ świecie. (Homer Simpson) ]

  • 22. Data: 2015-10-08 13:28:24
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 8 Oct 2015 10:46:57 +0200, Cavallino napisał(a):

    > O ile dobrze doczytałem w Twoim linku, chodziło o edycję pliku setup.cfg
    > w folderze inf.
    >
    > Co do pliku ei.cfg to nie mogę go usunąć, bo go nie ma wśród plików
    > Visty z mojego kompa.
    > Przypominam - instalka z tych plików z pena działa i sama startuje.
    > Problem jest tylko z wypaleniem płyty bootowalnej, z TYMI SAMYMI plikami.

    Dobra - jak chcesz, to wygrzebałem oryginalną płytę z Vistą x86 PL, która
    przy instalacji pyta, którą wersję systemu chcesz posadzić. Zainteresowany
    pociągnięciem ISO? :)

    [ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć ]
    [ kołdrę na swoją stronę. (znalezione gdzieś w necie) ]

  • 23. Data: 2015-10-08 15:42:17
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 08/10/2015 07:33, Cavallino wrote:

    > To jest x64, a za rejestrację na 100 forach, żeby sprawdzić że link
    > sprzed 1,5 roku nie działa, podziękuję - to nie jest rozwiązanie.

    Chyba Ci się na wzrok rzuciło. Post jest z 21 sierpnia 2015 i zarówno w
    nazwie pliku jak i w opisie jest "jak byk" x86 i x64.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 24. Data: 2015-10-08 15:52:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.10.2015 o 13:28, Przemysław Ryk pisze:

    > Dobra - jak chcesz, to wygrzebałem oryginalną płytę z Vistą x86 PL, która
    > przy instalacji pyta, którą wersję systemu chcesz posadzić. Zainteresowany
    > pociągnięciem ISO? :)

    Tak, zdecydowanie, wrzuć linka.
    Dzięki za uczynność.

  • 25. Data: 2015-10-08 15:53:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.10.2015 o 13:08, Przemysław Ryk pisze:

    > No właśnie nie wiem. Ale skoro płyta była bootowalna, a nagle przestaje być,
    > to coś jest nie tak, prawda? :D

    Ona się bootuje, ale po wymianie plików nie może znaleźć bootmgr.
    Wnioskuję że w boot sektorze jest wskazywany jakiś konkretny, a inny mu
    się nie podoba.

  • 27. Data: 2015-10-08 18:39:34
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 8 Oct 2015 15:53:14 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ona się bootuje, ale po wymianie plików nie może znaleźć bootmgr.
    > Wnioskuję że w boot sektorze jest wskazywany jakiś konkretny, a inny mu
    > się nie podoba.

    Teraz powinieneś mieć problem z głowy - nagrać ISO, ewentualnie pendrive'a z
    niego zrobić. Tylko ostrzegam - jak braknie sterowników, to braknie. Bo to
    ISO jest z Vistą bez SP1 nawet. :)

    [ Co jak co, ale trzy życzenia dżin z butelki zawsze spełnia: dziewczyny ]
    [ są piękniejsze, kumpli jest więcej i zaczynamy umieć śpiewać... ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 26. Data: 2015-10-08 18:39:34
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 8 Oct 2015 15:52:05 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Tak, zdecydowanie, wrzuć linka.
    > Dzięki za uczynność.

    Po prostu jeszcze mam pudełko z Vistą. I choć klucz mam do Visty Home
    Premium x86 tak instalacyjna wersja sprawdzona pod VMware pozwala wybrać
    wersję instalowaną. Nie podajesz klucza, wybierasz wersję którą masz (Home
    Basic w Twoim przypadku), aktywację robisz później. To jest ISO z
    oryginalnej płyty z wersji BOX - będzie trzeba, to Ci fotę wystawię. :)

    Jeżeli to chcesz stawiać na jakimś laptopie, gdzie jakiś OEMowy klucz ma
    działać - to ja nie odpowiadam, czy to pójdzie, bo po prostu nie wiem. Ale
    ISO z owej płyty (uważaj, bo to obraz Visty, która nawet SP1 nie ma
    wkompilowanego) - proszę uprzejmie.

    https://www.dropbox.com/s/hnajllv8wbl70kd/Windows%20
    Vista%20PL%20x86.iso?dl=0

    [ Przekonania są bardziej niebezpiecznymi wrogami prawdy niż kłamstwa. ]
    [ (Friedrich Wilhelm Nietsche) ]

  • 28. Data: 2015-10-08 21:22:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-08 o 18:39, Przemysław Ryk pisze:
> [...]
    > działać - to ja nie odpowiadam, czy to pójdzie, bo po prostu nie wiem. Ale
    > ISO z owej płyty (uważaj, bo to obraz Visty, która nawet SP1 nie ma

    Może się okazać, że klucz OEM nie polubi się z ISO z BOX-a. Zauważyłem
    to na początku Visty, ale z OEM-em Della. Może na "uniwersalnym" OEM-ie
    pójdzie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 29. Data: 2015-10-09 12:52:21
    Temat: Reinstalacja Windows7 (było: Płyta startowa Visty)
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.10.2015 o 18:39, Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    > działać - to ja nie odpowiadam, czy to pójdzie, bo po prostu nie wiem. Ale
    > ISO z owej płyty (uważaj, bo to obraz Visty, która nawet SP1 nie ma

    Mój też był właśnie taki.

    > - proszę uprzejmie.

    Dzięki wielkie, pomogło i nawet mój klucz OEM przyjmuje.

    Ale:

    Teraz mam kolejny problem, bo chyba zaraza się jakaś ujawniła i kilka
    miesięcy później padł dysk w drugim kompie, netbooku Toshiby.
    Nie padł jeszcze całkowicie, ale Windows najpierw zaraportował że jakiś
    monitoring wykrył iż wkrótce dysk padnie, a jakiś czas potem faktycznie
    przestał się uruchamiać.

    On ma na drugiej partycji folder AddRecovery (czy jakoś tak), udało się
    raz z niego reinstalować system (wyskoczyła taka opcja w narzędziach
    odzyskiwania po wciśnięciu F8 przy uruchamianiu Windowsa), więc jest tam
    wszystko co potrzeba tzn. Windows 7 Starter, Office Starter czy
    sterowniki i soft Toshiby.

    Pytanie, jak to wykorzystać po wymianie dysku?

    Jest jakiś sposób żeby taki soft z folderu Toshiba Recovery uruchomić z
    czystego dysku?
    Czyli np. z partycji znajdującej się albo na dysku USB, albo na drugiej
    partycji nowego hdd?

  • 30. Data: 2015-10-09 15:55:40
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 09/10/2015 11:52, Cavallino wrote:

    > Pytanie, jak to wykorzystać po wymianie dysku?

    A co Toshiba na ten temat w swojej dokumentacji i FAQ?
    --