eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRegulator prędkości silnika indukcyjnego "na kabel" albo "wtyczkowy"Re: Regulator prędkości silnika indukcyjnego "na kabel" albo "wtyczkowy"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Regulator prędkości silnika indukcyjnego "na kabel" albo "wtyczkowy"
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <rhbcde$a1n$1@dont-email.me> <X...@1...0.0.1>
    <rhbug7$9st$1@dont-email.me> <X...@1...0.0.1>
    <rhddku$qdv$1@dont-email.me> <5f3c05c4$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhh22v$l35$1@dont-email.me> <rhh3oj$von$1@dont-email.me>
    Date: Wed, 19 Aug 2020 07:15:26 +0200
    Message-ID: <1gticn7r8lxsl$.n70ifjeaubdk.dlg@40tude.net>
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1597814125 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 525 82.143.187.50:49700
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2165
    X-Received-Body-CRC: 1911882367
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:756408
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 18 Aug 2020 19:39:24 +0200, heby napisał(a):
    > On 18/08/2020 19:10, heby wrote:
    >> Akurat popularne są ze skokową. Powiedzmy że jakies 9x% pomp do c.o.
    >
    > Ah, jeszcze dopowiem, żeby uniknąc niejasności: zuzyłem 4 pompy do c.o.
    > i każdą rozebrałem z ciekawości co padło (we wszystkich łożysko). Trzy
    > miały regulację "zaczepami". Zgaduje że mogą zmieniać indukcyjnośc
    > uzwojenia, albo liczbę biegunów, ciezko to stwierdzić dzisiaj bo już ich
    > nie mam.

    Ja rozebralem jedna, to miala przelaczana konfiguracje uzwojen i
    kondensatora. Czyli regulacja napiecia, cos ala gwiazda/trojkat ..

    > Jedna miała regulator tyrystorowy/triakowy, choć też skokowy.
    > Optycznie na zewnątrz nie widać róznicy, działanie również podobne. Mam
    > też wentylator z silnikiem indukcyjnym, też fabrycznie sterowany
    > regulatorem napięcia, silnik klatkowy. Zarówno pompy jak i wentylatory
    > nie pracują przy szczególnie zmiennym obciążeniu, więc coś takiego
    > wydaje się być rozsądne jeśli nie ma innej metody regulacji prędkości pola.

    I nie potrzebuja duzego momentu rozruchowego.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: