-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!eternal-september.org!reader01.eternal-
september.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Regulator ładowania aku 12V-12V / ogranicznik prądu
Date: Thu, 30 Jun 2022 20:52:15 +0100
Organization: Monsters Inc
Lines: 30
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <t9hl3f$2enc8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1g0e52g1zx1cq.1st40s2n9sycl$.dlg@40tude.net>
<t9i8qe$2fl6q$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Reply-To: e...@f...pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader01.eternal-september.org;
posting-host="7df508b3396a6b45bc1e1ff442d2c26f";
logging-data="2117923";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19AhzvZe6nTPAfC6bJAfOfHRuIKhfiClcw="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:TSZyIzSz+DH7tl19ml2i2/XjA+I=
X-Face: -_oyh|4H4"72?rzp.7kL3S)kRl[I9TRNw"X-ql}a{35R?(k8SX];jAk,9\CCo3[{O>$N^&!A;-*5J
cL#zqnwq[*F7Hv9:{Qr:/@ceLpX;G*coP7ZK{v\>f!r|"yER^p#B8'mx$4O5?BW{PQI("Qs13ZRjW
yM+^/xYAf+1PXhrtcmv-g)l(X1D|W`|%<W2V7q%b0Sc.A~(4_`DGZ\&*7N^kkw8SG97*T>47|9}rN
r)L_8w!XGb8pOu*yX+}\1oDXH?>h!)HQ-tErC#B:EG^KT4xjM()0=>o:4KQhUwT6\a(~Z!^Y=s5!:
f>@Jbpe0d|W%c1#~CN)COtV,1HHmFv~n9hayM*2uO(]<Lf
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:772864
[ ukryj nagłówki ]in <news:t9i8qe$2fl6q$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
user sirapacz pisze tak:
> W dniu 2022-06-29 o 20:39, Jacek Maciejewski pisze:
>> Dnia Wed, 29 Jun 2022 15:46:11 +0200, sirapacz napisał(a):
>>
>>> Ktoś podpowie jak to sensownie ogarnąć bez podpalania
>>> samochodu/przyczepy? :>
>>
>> IMO oporność instalacji będzie wystarczająca by nie przekroczyć
>> obciążalności przewodów. Policz sobie oporność 10 m drutu 4 mm^2,
>> dodaj spodziewane oporności złącz, zmierz czy oszacuj maksymalną
>> różnicę SEM pomiędzy aku w samochodzie a aku w przyczepie,
>> podziel jedno przez drugie i masz bez pytania :)
>
> 176A :) liczac dla 5V początkowego
> bez bezpiecznika to żarówka mi wychodzi:)
> mój alternator chyba tyle nie ma :))))
żarówkę wstaw 65W albo dwie równolegle.
tylko zrób im taką obudowę żeby nie spaliły samochodu.
np stary szklany reflektor.
żarówka jest mega głupoto odporna.
--
Piter
człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę
Następne wpisy z tego wątku
- 01.07.22 08:27 sirapacz
- 01.07.22 08:45 LordBluzg(R)??
- 02.07.22 13:37 M M
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- Pendrive zdycha, czy coś jeszcze innego? Problem z plikami.
- Odkurzacz Smapp Dynamic - dawny Zelmer
- Nagra IV i zewnętrzny pilot
- Fejk muzyczny czy nie fejk
- Raspberry Pi 3 Model B+
- Kuchenka elektryczna
- test
- Cewka elektrozaworu
- zapytanie o chip r5f21275nfp
- nie naprawiam więcej telewizorów
- Zrobił TV OLED z TV LCD
- Zasilacz USB na ścianę.
- Gniazdo + wtyk
- Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka