eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleRegulacja gaźnikówRe: Regulacja gaźników
  • Data: 2010-06-07 20:54:03
    Temat: Re: Regulacja gaźników
    Od: Arni <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kuczu pisze:
    > W dniu 2010-06-07 22:18, Arni pisze:
    >
    >> wiesz.. nie pamietam czy zostawilem paliwo, teraz przed odpaleniem go w
    >> komorach nie bylo.
    >
    > Bo odparowalo i zostal po nim tylko karmel ktory zatkal Ci dysze. A na
    > drugi raz wykrec dysze, wymocz je przez noc w nitro/acetonie,
    > przedmuchaj sprezonym powietrzem i beda dzialac. Ludziom ktorzy grzebia
    > w dyszach drutem lub czyms w tym typie powinno sie obcinac paluchy.
    >
    spoko spoko, wiem czym to grozi wiec bylem delikatny, igla ma jakby nie
    patrzył stopniowana srednice :)
    A propos karmelu: jak byla jeszcze prawdziwa porzadna etylina to sie
    takie rzeczy nie zdarzaly. Opisywalem kiedys komarka ktory zapalił od
    drugiego kopa na 10 - letnim paliwie. Zeby bylo smieszniej to nie
    napisalem, ze po nastepnych 10 tez zapalił, na tym samym paliwie.
    Jawa zimowała pod plandeka na parkingu i nigdy nie mialem problemow zeby
    na wiosne nie zapaliła. A tu kuzwa po paru miesącach zarosniete na
    amen. Co za swiat....

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
    '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
    '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: