    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Date: Mon, 26 Mar 2018 20:50:24 +0200

    W dniu 2018-03-26 o 13:24, J.F. pisze:

    > Wszedzie to nie tak bardzo, ja jakos nie zauwazylem ... ale moze udaje
    > mi sie omijac takie miejsca.

    Pewnie tak. Jestem praktycznie pewien, że przy dużym ruchu i odpowiednio
    dużej atrakcyjności prawego zjazdu (czyli np. nie prowadzi on na
    wysypisko śmieci wyłącznie) sytuacja nastąpi.

    > -w pewnym momencie widza, ze najwyzszy juz czas zjechac w prawo - a na
    > prawym pasie kolejka,
    > -wiec sie zatrzymuja na lewym i czekaja az ktos z prawego ich wpusci,
    > -a ci z prawego ani mysla wpuscic, bo kolejka sie zaczeła wczesniej :-)

    Przydałby się filmik z drona. Czy nikt tego nie badał? :-)

    > Jak widac - nie rozwiaze 90% problemow :-)

    Te 10% i tak raduje :-)

    > P.S. A teraz doszedl jeszcze jeden niuans - pasy sie rozwidlaja znacznie
    > wczesniej.
    > Nawigacja ci pokazuje "skret w prawo za 1.5km", a to juz ostatni moment
    > na skret.

    Gadaliśmy o tym kiedyś. To jest właśnie typowe dla nawigacji yanosikowej
    :-) Właśnie niedawno prezentowałem koledze ten efekt uruchamiając
    jednocześnie 3 nawigacje: Yanosika, Google i wbudowaną. Może niewiele
    widziałem rozwiązań, ale to Yanosikowe to jakaś parodia nawigacji.
    Oczywiście nie zaprzeczę, że jakaś inna też tak ma. Niestety, Yanosik
    jest popularny, to też może być przyczyną zamieszania na ulicach.

    > Ja w nawiazaniu do tego suwaka, co to ponoc go wprowadza (jakies
    > konkrety ?).
    > Trzeba bedzie wpuszczac jednego z konczacego sie pasa rozbiegowki czy nie ?

    Z pewnością wiesz jak ma wyglądać jazda na suwak :-)
    Obrazek na znaku D-52 to ładnie pokazuje. Zjazd z lewego ma być na końcu
    i tam zaczynać i kończyć się ma suwak.

    > Niemcy sobie radza bez znaku.

    Ba! Oni nawet bez znaku tworzą "pas życia" dla karetek gdy jadą w korku.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek