    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Date: Mon, 26 Mar 2018 18:10:05 +0200

    Powitanko,

    > 3 - kurewsko długo ruszamy ze świateł,

    To fakt, czasem mam ochotę odwalić jakiegoś Jamesa Bonda i zainstalować
    wysuwany z maski karabin;-)

    > 6 - z kierunkami bywa różnie, ale jak ktoś już mrugnie, to go wpuszczą,

    To już bardziej zależy od samochodów, generalnie niemieckie mają zepsute
    migacze. Nie wiem, czy tam jest jakoś szczególnie trudno go włączyć.

    > 7 - mniej więcej 1/4 przepuszcza pieszych, więc jak zapiedalasz lewym
    > pasem to weź to pod uwagę,

    Przejścia dla pieszych bez sygnalizacji na wielopasmowych drogach, to
    makabryczny pomysł, ale niestety jest trochę takich.
    Muszę w tym miejscu pochwalić kobiety. Jak jeszcze mój Syn jeździł w
    wózku, to ilekroć zbliżałem się do przejścia, to mogłem być pewny, że
    jeśli się ktoś zatrzyma, to na 100% kobieta.

    > 8 - zielona strzałka to prawie S-3,

    Bo też często powinna być S-3, tzn. gdy się zapala, to jest
    bezkolizyjnie. Oczywiście zawsze znajdą się tacy, co wolą ściśle i
    bezsensownie akurat wtedy przestrzegać przepisów i sprawdzać, czy
    światła, które od 20 lat działają tak samo, dalej działają tak samo..
    Generalnie chyba większość ma całkiem słuszne przekonanie, że gdyby
    wszyscy w DC przestrzegali przepisów, to nasze miasteczko stałoby w
    permanentnym korku. Szczególnie, że mieliśmy tu takiego Miejskiego Inż.
    Ruchu, że cud, że w ogóle da się jechać.
    Z mojej perspektywy wyjazd w okolice Lublina, Chełma to koszmar,
    tamtejsi chyba żyją po 1000 lat, że im życia nie szkoda, reszta kraju
    jako tako opanowała jazdę.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa