-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Regeneracja dwumasy
Date: Fri, 04 Jul 2014 21:45:57 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 24
Message-ID: <lp709l$iku$1@usenet.news.interia.pl>
References: <lp290u$e3h$1@node2.news.atman.pl> <lp4dni$cdk$2@speranza.aioe.org>
<53b5dbf7$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
<lp6l1n$ikq$1@speranza.aioe.org>
<53b6fef0$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1404503157 19102 83.15.205.22 (4 Jul 2014 19:45:57
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Jul 2014 19:45:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <53b6fef0$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537707
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-07-04 21:22, Tomasz Pyra pisze:
> (...)
> Do jakości nie miałem nigdy żadnych zastrzeżeń (bo nie jest to
> szczególnie skomplikowana operacja).
>
W starszych podręcznikach obsługi wielu samochodów był opis
przenitowywania okładzin tarczy sprzęgłowej czy hamulców.
W książkach z okresu międzywojennego bywały też "lepsze" z dzisiejszego
punktu widzenia opisy - np. jak poradzić sobie z "wysypaną" zębatką w
skrzyni biegów: nawiercić i zagwintować otwór, wkręcić śrubę i spiłować
do kształtów zębów. Z reguły wystarczało to aby dojechać do najbliższego
kowala.
A tak, oczywiście, że tak - ówcześni szoferzy wozili m.in. wiertarkę
korbową i inne co ważniejsze narzędzia.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 04.07.14 22:16 J.F.
- 04.07.14 23:08 Tomasz Pyra
- 04.07.14 23:30 LEPEK
- 04.07.14 23:54 Tomasz Pyra
- 05.07.14 00:03 LEPEK
- 05.07.14 22:44 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=