  • 11. Data: 2010-09-20 09:53:48
    Temat: Re: Ręczna myjnia w Warszawie?
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    > Możecie mi napisać dlaczego pytanie o ręczną myjnię
    > jest takie śmieszne?
    > Niestety ograniczenie sprawności nie pozwala mi robić
    > tego we właśnym zakresie. To takie zabawne?

    Kompletnie nie bierz tego do siebie, nikt tutaj nie mial podstaw
    przypuszczac czegokolwiek na Twoj temat.

    Kpiny wziely sie stad, ze czesto pojawiaja sie tu pytania o
    "zabezpieczanie" nowych samochodow, zupelnie tak, jakby nawoskowanie
    karoserii mialo ja chronic przed zarysowaniem na parkingu, czy innymi
    uszkodzeniami. W kontekscie zacietrzewienia pytajacych wlascicieli
    bywa, ze jest zabawnie.

    Jesli zas chodzi o Twoje pytanie, masz dwa wyjscia:
    1/ rozsadniejsze - poszukaj dobrej, polecanej myjni recznej (google)
    2/ Jesli Cie stac - np. http://www.car-spa.pl/index_carspa.php?page=13

    pozdr
    Adam

  • 12. Data: 2010-09-20 21:01:10
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "WAON" <W...@O...pl> napisał w wiadomości
    > Możecie mi napisać dlaczego pytanie o ręczną myjnię
    > jest takie śmieszne?
    > Niestety ograniczenie sprawności nie pozwala mi robić
    > tego we właśnym zakresie. To takie zabawne?

    Bo tutaj utrzymywanie auta w czystości, bez rys, odrapań i syfu jest mało
    cool. A już starsze auto z założenia powinno być ubrudzone i porysowane...

    W miarę sensowna jest myjnia ręczna na ul. Pory (obok Toru Stegny). Gdybyś
    napisał jakie okolice cię interesują to byłoby łatwiej podpowiedzieć coś.