    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Rebus
    Date: Sat, 21 Jan 2012 15:55:42 +0100

    Dnia Fri, 20 Jan 2012 23:52:26 +0100, "Rafał G." napisał(a):

    > Ale te kształy grafik miałby rysować na stronie?

    Raczej nie sądzę aby to było do czegokolwiek potrzebne. Nie było takiego
    postulatu a i bez tego wydaje mi się to mocno przesadzoną funkcjonalnością.
    Załóżmy, więc, ze nie.

    > Stawiać kilka punktów i
    > przeciągać dowolnie krzywe między nimi? Napisałeś w pierwszym poście, że
    > miałby znać podstawy JS - czy chodziło o to, że wpisywał by gdzieś
    > współrzędne punktów i na podstawie tego byłyby rysowane?

    Takie założenia usłyszałem. Nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć więc
    od tego miejsca zaczyna się snucie moich domysłów jak to hipotytycznie
    mogłoby być zrealizowane. Przypuszczalnie musiałby być przyjęty taki
    wariant "rysowania" jak opisałeś no bo jaka mogłaby być inna opcja? Nawet
    przyjmując, że tak to będzie realizowane, to i tak wydaje mi się to
    praktycznie nie do zrealizowania z uwagi na mnogość kształtów oraz ich
    złożoność geometryczną.