  • Data: 2013-07-21 15:07:32
    Temat: Re: Realny koszt 100km
    Od: ddddddd <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-20 20:30, Cavallino pisze:

    > A ja dokładnie odwrotnie, jeśli samochód spełnia minimalne wymaganie - a
    > spełni je każdy z nich, to moc silnika nie jest kluczowym elementem przy
    > wyborze auta, w przeciwieństwie do rocznika czy posiadania gwarancji.

    i uważasz że każdemu muszą wystarczać twoje minimalne wymagania i nikt
    nie może mieć innych, więc stare auta są "be" a nowe "cacy".
    Ja przy wyborze auta najpierw wybieram silnik, dopiero później 'budę' w
    jaką będzie upakowany. Niestety jeśli chcemy przekroczyć jakieś 150 koni
    w dieslu wybór staje się naprawdę mały.
    Prawda jest taka, że każdy ma inne wymagania, znam takich co to kolejne
    auto bez klimy kupują (co mnie nie dziwi, bo dopóki nie miałem klimy to
    nie była ona na liście niezbędnego wyposażenia). Ja chcę mieć wygodne
    auto i spełnia to auto nowe kosztujące grubo ponad 100.000zł - więc mnie
    na nie nie stać. Za to mogę kupić jego odpowiednik za 10.000zł, drugie
    10.000 włożyć w remont i mieć lepsze auto niż kilkukrotnie droższe nowe,
    cieszyć się wygodnym fotelem, zawieszeniem, tempomatem, dobrym
    przyspieszeniem, czy też ogrzewaniem postojowym...
    Nie wyobrażam sobie dopłacić do auta 50.000zł żeby końcowo mieć coś
    gorszego, co w razie czego w ramach tych 50.000zł mi naprawią...

    Lukasz