eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaRealne perspektywy zawodowe po polskich uczelniach technicznych › Re: Realne perspektywy zawodowe po polskich uczelniach technicznych
  • Data: 2011-12-17 22:06:03
    Temat: Re: Realne perspektywy zawodowe po polskich uczelniach technicznych
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-17 22:50, W.Kr. pisze:
    > "venioo",
    > miło mi to czytać, dziekuję za dobrą ocene, ale Ty nie byłeś
    > najtrudniejszym moim uczniem.
    > Pozdrawiam Cię serdecznie!

    Ja bylem raczej z tych, ktorym zalezalo, zeby sie nauczyc.
    Pukalem do wielu drzwi, niestety wiekszosc rozkladala rece, a Ty
    wiedziales od razu o co chodzi i gdzie szukac. Dzisiaj juz nie pamietam
    tego zadania, z ktorym nie moglem sobie poradzic, ale po przeczytaniu
    tej calej teorii i przejrzeniu tego, co mi podeslales zyskalem wiedze z
    mechaniki duzo szersza niz ludzie z mojego roku, ktorzy zaliczali za
    pierwszym podejsciem :)

    Dzieki Tobie zyskalem wiedze z mechaniki, i z czystym sumieniem moge
    powiedziec, ze byles lepszym nauczycielem niz moich dwoch akademickich.

    Pozdrawiam juz swiatecznie :)

    --
    venioo
    GG:198909