    From: Piotr <z...@g...com.bez.tego>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Re:Układ rejestrujący wskazania wiatromierza
    Date: Tue, 23 Mar 2010 01:15:14 +0100

    Dnia 22-03-2010 o 10:14:20 <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > znalazlem fotke starej wersji wiatromierza:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-rtvforum/img_
    2854_1_3951.jpg

    > na stronie 290-tej
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic277125-8672.ht
    ml

> [...]
    > nie
    > widac aby gnilo od deszczu i slonca.
    > Moze zrobie druga aktualna fotke...
    >
    > A co do inicjalnego posta to albo sie zdecydujesz na proste tanie
    > rozwiazanie
    > albo bedziesz musial zaznajomic sie z mikrokontrolerami.
    > Polecam zestaw atmega128 i ksiazke http://www.btc.pl/?id_prod=65500
    > mozna ja sciagnac z kiosku ale naprawde polecam kupic. Bardzo dobra
    > pozycja,
    > przyklady dzialaja od razu a uklady sa przejrzyste i bardzo pozyteczne.
    > Jak sobie takie cos zmontujesz to pobor pradu bedzie znikomy a pozytek

    Nawet licznik mamy taki sam :P Gdzie jest magnes na tym zdjęciu, co
    podesłałeś? Bo czujnik widać bez problemu.

    Co do zastosowania technologicznego, to wydaje mi się, że póki co będzie
    to zwykły licznik rowerowy. Niedługo chciałem zacząć pomiary, a nie ma
    czasu na naukę AVG. Czekają mnie jeszcze 3 książki do przeczytania i
    przyswojenia, więc za mikrokontrolery wezmę się po nich.

    W każdym razie dziękuję za wszelkie pomysły i sugestie. Jak tylko będę
    bardziej obeznany w temacie, zrobię profesjonalny logger dla wiatromierza.

    --
    Piotr AKA Zbój
    z...@g...com.bez.tego