  • 161. Data: 2011-08-29 10:29:26
    Temat: Re: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    Monday, August 29, 2011, 11:33:30 AM, you wrote:

    [...]

    > Aktualnie obowiązującą normą w polsce jest ISO-9660. ;)

    Oczywiście posta napisanego kilka sekund później, poprawiającego
    oczywistą literówkę, nie zauważyłeś. Ważne, że mogłeś sobie zacytować
    całego posta i pociagnąć dalej trollowaty i NTG wątek o kodowaniu, nie
    mając NIC do dodania.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 162. Data: 2011-08-29 11:42:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Artur M. Piwko napisał:

    > Stosując wyłącznie ISO-8859-2 Polaka też możesz co najwyżej "udawać"?

    Polaka udawać nie muszę.

    --
    Jarek

  • 163. Data: 2011-08-29 12:39:17
    Od: Martin Lukasik <m...@m...pl>

    Jestescie niesamowici. Jedyna dyskusja jaka potraficie toczyc, to dyskusja nie na
    temat, ktora zawsze konczy sie wyzwiskami.
    Niejeden z Was ma juz siwy wlos na glowie, a zachowujecie sie jak zakompleksione
    gowniarze...
    Skonczcie temat, bo serio nikogo nie interesuje dyskusja na temat UTF8 czy
    jakiegokolwiek standardu. Od tego sa inne grupy lub miejsca typu wikipedia...
    Jak chcecie sobie ponapierdalac to wyslijcie mi swoje adresy, wysle Wam tomfy i
    umowie Was w konkretnym miejscu.

    m.

  • 164. Data: 2011-08-29 22:32:29
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Martin Lukasik wrote:
> [...]
    > typu wikipedia... Jak chcecie sobie ponapierdalac to wyslijcie mi
    > swoje adresy, wysle Wam tomfy i umowie Was w konkretnym miejscu.

    Plonk!

    --
    Włodek

  • 165. Data: 2011-08-30 07:00:27
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 29 Aug 2011 11:42:55 +0000 (UTC),
    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> screamed:

    > Polaka udawać nie muszę.

    Cokolwiek. Dobrze by było gdybyś odpisując przedmówcy udawał kiedy
    trzeba Greka.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 08:59:17 user up 12910 days, 20:54, 1 user, load average: 0.97, 0.71, 0.98 ]

    "Kirk to Enterprise" "Hello, this is the Enterprise answering machine"

  • 166. Data: 2011-08-30 07:03:02
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 29 Aug 2011 05:39:17 -0700 (PDT),
    Martin Lukasik <m...@m...pl> screamed:
> [...]
    jakiegokolwiek standardu. Od tego sa inne grupy lub miejsca typu wikipedia...

    Od dyskusji na temat UTF-8 jest Wikipedia, powiadasz? Jeśli chcesz, żeby
    rozmowa nie zbiegała na boczne tory to załóż sobie swoje forum. Taki już
    jest Usenet. Take it or leave it.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 09:01:11 user up 12910 days, 20:56, 1 user, load average: 0.97, 0.71, 0.98 ]

    CCITT -- Can't Conceive Intelligent Thoughts Today

  • 167. Data: 2011-08-30 12:16:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Artur M. Piwko napisał:

    > Cokolwiek. Dobrze by było gdybyś odpisując przedmówcy udawał kiedy
    > trzeba Greka.

    Udawać? Trzeba? Dlaczego?

    --
    Jarek

  • 168. Data: 2011-09-19 06:31:10
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 30 Aug 2011 12:16:21 +0000 (UTC),
    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> screamed:

    > Udawać? Trzeba? Dlaczego?

    Dla czystości przekazu i wiążącym się z nią brakiem nadprodukcji
    ?????????.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 08:30:34 user up 12930 days, 20:25, 1 user, load average: 0.94, 0.01, 0.04 ]

    I need a girl whose name doesn't end in .jpeg

  • 169. Data: 2011-09-19 07:32:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Artur M. Piwko napisał:

    > Dla czystości przekazu i wiążącym się z nią brakiem nadprodukcji
    > ?????????.

    Jakiej nadprodukcji???

    --
    Jarek

  • 170. Data: 2011-09-19 10:46:48
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 19 Sep 2011 07:32:10 +0000 (UTC),
    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> screamed:

    > Jakiej nadprodukcji???

    Znaków alfabetu greckiego, które Twój czytnik łaskaw był pozamieniać
    na znaki zapytania.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 12:46:22 user up 12930 days, 0:41, 1 user, load average: 0.94, 0.01, 0.04 ]

    Futuristic: It only runs on the next-generation supercomputer.