    Date: Mon, 17 Jun 2013 12:36:30 +0200
    From: "Andrzej W." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Raspberry Pi

    W dniu 2013-06-17 10:37, Stachu Chebel pisze:
    > rojekt komercyjny. RPi wydaje się być sensowną propozycją.
    > Przynajmniej tak na pierwszy rzut oka. Ale cóż, mogę się mylić.

    Za RPi przemawia tylko cena chyba.
    Ma to mało IO, słabą dokumentację, sam procesor nie ma dokumentacji.
    Zakres temperatur pracy taki sobie, żadnych certyfikatów na wibracje i
    inne przemysłowe głupoty. Zero dedykowanego wsparcia tylko zapaleńcy.
    Brak gwarancji dostępności aktualnej wersji.

    Gotowych modułów z ARMem, RAM i FLASH jest sporo dostępnych, niektóre
    montowane powierzchniowo inne przewlekane lub w gniazdach typu SIMM.
    Jest z czego wybierać.

    --
    AWa.