eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaRaport automatyczny sie-wrz-09 :-)Re: Raport automatyczny sie-wrz-09 :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "tele" <t...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Raport automatyczny sie-wrz-09 :-)
    Date: Tue, 6 Oct 2009 00:13:08 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <hadrl6$5jr$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <ha9h5s$nvn$1@inews.gazeta.pl> <haa90n$2egt$4@newsread2.aster.pl>
    <hab51h$spp$1@inews.gazeta.pl> <hadfan$hfp$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hadoeo$cpi$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaag112.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1254781414 5755 83.4.6.112 (5 Oct 2009 22:23:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Oct 2009 22:23:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 091004-0, 04-10-2009), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:229219
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <przemolog
    >
    >> IMHO dziś w dobie komórek wystarczyły by automaty telefoniczne z
    >> klawiaturą dwu klawiszową i bez slotu na karty lub monety.
    > To jak by się płaciło - płatność mobilna z komórki ;-)?

    "HELP" zawsze za darmo (112,.99x)
    >
    >> A klawisze były by opisane "HELP" i "TELEKOM", resztą IVR by kierował
    >> ( no może jeszcze "ENTER" by się przydał.
    > Nie kumam czaczy - a jak by się wybierało numer? IVR miałby moduł
    > rozpoznawania mowy, a numer to paszczowo :-)?
    >
    A "TELEKOM" do swoich (19393, 800102102, itp ) łączy za darmo, do innych na
    ich koszt.
    W najgłębszym "menu IVR'a" zgłaszała by się panienka (studentka), która by
    miała właściwość rozpoznawania mowy ( nawet w kilku językach) i pokierować
    połączenie tak, aby jej pracodawca nie był stratny.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: