  • 11. Data: 2010-12-21 23:49:41
    Temat: Re: Raport automatyczny lis-10 :-)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    > słupek z tabliczką "Zakaz handlu".

    [...]

    > PS. A co do tabliczki - czarno widzę jej skuteczność. Pod w/w tabliczką
    > zakazującą handlu latem często można spotkać dziadka z miodem lub babcię
    > z kwiatkami/truskawkami. Czasami handel odbywa się vis a vis tabliczki
    > czyli obok automatu (po jego lewej stronie, niby bez utrudniania dostępu
    > ale z zerową dyskrecją rozmowy) :-).

    Ale dziadek może reklamować swoje usługi "miód na telefon -- bezpłatna
    dostawa; zamówienia przyjmujemy w godzinach 10.00-18.00 -- i tu podany
    numer budki".

    Jarek

    --
    Z pszczołami nigdy nic nie wiadomo.

  • 12. Data: 2010-12-22 08:38:54
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > [...]
    >
    > Ale dziadek może reklamować swoje usługi "miód na telefon -- bezpłatna
    > dostawa; zamówienia przyjmujemy w godzinach 10.00-18.00 -- i tu podany
    > numer budki".
    Dziadek występuje nader sporadycznie (kilka-kilkanaście dni w roku IMHO)
    a towaru ma niewiele więc kwestia łączności nie jest raczej dla niego
    kluczowa. Ale na świdnickim targowisku jest zakątek z automatem Netii, w
    którym to zakątku w zasadzie całorocznie urzęduje baba z jajami (albo i
    dwie) - do niej spokojnie można by dzwonić :-).

    Przemek

  • 13. Data: 2010-12-22 11:26:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

> [...]
    > którym to zakątku w zasadzie całorocznie urzęduje baba z jajami (albo i
    > dwie) - do niej spokojnie można by dzwonić :-).

    Można z tego wyciągnąć wniosek, że Netia przed zainstalowaniem automatów
    przeprowadziła lepsze badania rynku niż TP.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2010-12-22 23:18:14
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > Można z tego wyciągnąć wniosek, że Netia przed zainstalowaniem automatów
    > przeprowadziła lepsze badania rynku niż TP.

    W sumie to Netia tak w ogóle się zaczęła w Świdniku, ale czy badali
    wtedy jakoś specjalnie rynek? I tak był mocno wygłodniały :-).

    Przemek

  • 15. Data: 2010-12-22 23:34:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > W sumie to Netia tak w ogóle się zaczęła w Świdniku, ale czy badali
    > wtedy jakoś specjalnie rynek? I tak był mocno wygłodniały :-).

    No, bez jaj...

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2010-12-23 20:35:46
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Ma kaganiec ;)

    Ale nie ma korka ;) Więc może skutecznie obrzydzić okolicę tego telefonu.

    --
    Grzexs

  • 17. Data: 2010-12-23 20:37:51
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > którym to zakątku w zasadzie całorocznie urzęduje baba z jajami (albo i
    > dwie) - do niej spokojnie można by dzwonić :-).

    Hehe - coś takiego widziałem w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej -
    dwie budki, takie kabiny bez drzwi - w jednej baba z jajami, w drugiej -
    baba z miodem! Luuuuzik, łączność zapewniona.

    --
    Grzexs