  • 1. Data: 2010-12-05 08:00:33
    Temat: Raport automatyczny lis-10 :-)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    26.11 ok. 14:15 pies zaparkowany koło spożywczego w Świdniku (spożywczy
    i automat te same co w poprzednich raportach, pieseczek mojej sąsiadki -
    też już wspominany :-))
    http://tinypic.pl/n5sy01z7ur40

    28.11 ok. 12:00 - koło mojego bloku w Świdniku babcia-gadaczka. Tym
    razem przechodziłem koło niej i zauważyłem, że na wyświetlaczu automatu
    (żółty) zamiast liczby pozostałych impulsów przesuwa się jakiś napis w
    negatywie. Niestety, nie mogłem obadać sprawy, żeby nie wyjść na
    podsłuchiwacza :-)

    30.11 ok. 18:30 - spożywczy w Świdniku: dwoje młodych ludzi (góra) 25
    lat - o dziwo dzwonili a nie przywiązywali/odwiązywali psa :-)

    Przemek

  • 2. Data: 2010-12-07 16:55:27
    Temat: Re: Raport automatyczny lis-10 :-)
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:idfgr8$meb$1@inews.gazeta.pl...
    > 26.11 ok. 14:15 pies zaparkowany koło spożywczego w Świdniku
    > (spożywczy i automat te same co w poprzednich raportach, pieseczek
    > mojej sąsiadki - też już wspominany :-))
    > http://tinypic.pl/n5sy01z7ur40

    A co ma znaczyć ten napis: NIE KUMATY? Fajna ta sąsiadka?

> [...]
    > automatu (żółty) zamiast liczby pozostałych impulsów przesuwa się
    > jakiś napis w negatywie. Niestety, nie mogłem obadać sprawy, żeby nie

    Może Trwam umożliwił połączenie na koszt abonenta

    > 30.11 ok. 18:30 - spożywczy w Świdniku: dwoje młodych ludzi (góra) 25
    > lat - o dziwo dzwonili a nie przywiązywali/odwiązywali psa :-)

    Permanentna inwigilacja

  • 3. Data: 2010-12-07 16:57:26
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    > wiadomości news:idfgr8$meb$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > A co ma znaczyć ten napis: NIE KUMATY? Fajna ta sąsiadka?

    Źle przeczytałem, to jest NIE KUMAM, widocznie komuś w głowie się nie
    mieści, że tan automat tam wisi :)

  • 4. Data: 2010-12-08 13:12:08
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik pyton napisał:
    > Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości

    > Źle przeczytałem, to jest NIE KUMAM, widocznie komuś w głowie się nie
    > mieści, że tan automat tam wisi :)

    Dzięki że to odczytałeś. Ja, jak ten Herod, nigdy nie byłem młody i
    takich napisów nie umiem odczytywać. A automat służy do parkowania psów.

    Przemek

  • 5. Data: 2010-12-08 13:15:25
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik pyton napisał:
    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    > wiadomości news:idfgr8$meb$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > A co ma znaczyć ten napis: NIE KUMATY? Fajna ta sąsiadka?

    Fajna, ale nie wiem czy wiekowo byłaby dla Ciebie interesująca.

    > Może Trwam umożliwił połączenie na koszt abonenta

    Jeżeli otrzymał wcześniej odpowiednio wysoki datek ;-).

    > Permanentna inwigilacja

    Nie - to samo życie. Tzn. ja sobie żyję, inni ludzie też, tyle, że oni
    dodatkowo korzystają z automatów :-).

    Przemek

  • 6. Data: 2010-12-08 17:38:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 05 Dec 2010 09:00:33 +0100, Przemysław Kowalik wrote:
    >26.11 ok. 14:15 pies zaparkowany koło spożywczego w Świdniku (spożywczy
    >i automat te same co w poprzednich raportach, pieseczek mojej sąsiadki -
    >też już wspominany :-))
    >http://tinypic.pl/n5sy01z7ur40

    Mam mieszane uczucia.
    Z jednej strony jak nie ma gdzie pieska przywiazac, to sie wiaze gdzie
    sie da.
    Ale z drugiej strony - zechce ktos skorzystac z telefonu, a tu takie
    bydle straszy :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-12-08 19:08:59
    Od: "pyton" <p...@o...no>

> [...]
    > sie da.
    > Ale z drugiej strony - zechce ktos skorzystac z telefonu, a tu takie

    Ma kaganiec ;)
    A może to jest "rezerwacja", bo jego pani czeka na połączenie
    przychodzące ;)

  • 8. Data: 2010-12-08 19:11:03
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:ido079$kv7$3@inews.gazeta.pl...

    > Dzięki że to odczytałeś. Ja, jak ten Herod, nigdy nie byłem młody i
    > takich napisów nie umiem odczytywać. A automat służy do parkowania
    > psów.

    Ja też nie rozumiem tych bazgrołów, ale czasami próbuje coś odczytać. To
    jeszcze nic; kiedyś widziałem zdjęcie dziewczyny na tle monitora z
    otwartą naszą klasą. Udało mi się odczytać jej nazwisko i po chwili już
    mogłem podziwiać więcej jej fotek ;)

  • 9. Data: 2010-12-19 17:02:50
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Przemysław Kowalik wrote:
    > 26.11 ok. 14:15 pies zaparkowany koło spożywczego w Świdniku
    [ciach]

    Gdyby była stosowna tablica:
    http://wiadomosci.wp.pl/gid,12956345,title,Zabawne-t
    ablice,gpage,2,img,12956403,galeria.html
    to by nie parkowali ;)
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 10. Data: 2010-12-21 23:34:04
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik mkonst napisał:
    > [ciach]
    >
    > Gdyby była stosowna tablica:
    > http://wiadomosci.wp.pl/gid,12956345,title,Zabawne-t
    ablice,gpage,2,img,12956403,galeria.html

    > to by nie parkowali ;)

    Fajne (widzę, że to skrzynka Kolportera na prasę) :-).

    Jak już kiedyś wspomniałem, obok pieskiego automatu stoją następujące
    elementy małej architektury, które również służą do parkowania psów:
    poręcz schodków, słupek od outboxa poczty z trąbą, stojak na rowery oraz
    słupek z tabliczką "Zakaz handlu". Na chwilę obecną dostęp do w/w
    zwłaszcza do stojaka na rowery jest jednak mocno utrudniony przez śnieg
    (do raportu grudniowego załączę stosowne zdjęcia) a zatem automat jest
    naturalnym wyborem miejsca parkowania :-).

    Przemek

    PS. A co do tabliczki - czarno widzę jej skuteczność. Pod w/w tabliczką
    zakazującą handlu latem często można spotkać dziadka z miodem lub babcię
    z kwiatkami/truskawkami. Czasami handel odbywa się vis a vis tabliczki
    czyli obok automatu (po jego lewej stronie, niby bez utrudniania dostępu
    ale z zerową dyskrecją rozmowy) :-).