    From: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Range Rover Sport 2.7 HSE czy ktoś miał/ma do czynieia....
    Date: Tue, 22 Mar 2011 22:58:32 +0100

    W dniu 2011-03-22 20:41, Kriso pisze:

    > Co prawda mialem do czynienia z tuaregiem wiec napisze...
    > Na dzien dobry, to wyrzuc tego 2.5tdi. To auto z tym silnikiem poprostu nie
    > jedzie, jak dla mnie lepiej na ta mase auta kupic 3.0 v6 tdi, silnik
    > bezawaryjny 260tys km w mojej A6, optymalny dla tego samochodu i jak na
    > swoja pojemnosc dosyc ekonomiczny.

    12s do 100km/h Touarega 2.5 R5 TDI jest znosne jak na 2,5 tony. Popatrz
    jakie osiagi oferuje wymieniona konkurencja. Dwa, ze ktos kupujac 2,5
    tonowego kloca (Cx gorsze od budki telefonicznej) nie oczekuje super
    osiagow. Porownanie do A6 jest MOCNO nie na miejscu, bo maja kompletnie
    inna aerodynamike jak i kompletnie inna wage. Touareg 3.0 TDI 224KM po
    chipie na 280KM dostanie srogie baty od seryjnej A6 3.0 TDI, ktora w
    serii jedzie bardzo fajnie. Rzeczywiscie, masz racje, ze 3.0 TDI jest
    optymalny do budy Touarega, jednak jak kogos satysfakcjonuje 10s do
    100km/h to 2.5 R5 TDI po chipie jest w sam raz a bardziej odporny na
    gorszej jakosci paliwo i tanszy w naprawach.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek