  • 31. Data: 2010-06-21 16:47:26
    Temat: Re: Zygmunt Szczepanowsi zawodowy fotograf
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "voltt" napisał
    >Z zazdrosci takie zle rzeczy piszecie !
    > Ze krzywe, moze posadzka w tym miejscu gdzie fotograf noge stawial letko
    > klekla, moze przeciag byl ?? he o tym nie pomysleli co?

    Dziee tam, kościół krzywy był. Ale, że taki szpeniu jak nasz Zygi ma busole
    w głowie to robił prosto.

    adam

  • 32. Data: 2010-06-21 18:19:13
    Temat: Ramki 3D, bylo: Zygmunt...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Pozwólcie ;) że nie wetknę się do wątku.
    Ale mam pytanie uboczne:

    On Sat, 19 Jun 2010, StaM wrote:

    > Solidny amator nie "ozdabia" swych fotek ramkami 3D bez potrzeby.

    ...mianowicie w którym miejscu tam występuje "3D"?
    (nie pytam o występowanie ramek, bo przy klikaniu coś widzę,
    a o "3D").
    Termin ów (znaczy "3D") wydaje mi się z lekka nadużywany w różnych
    kontekstach, co może usprawiedliwiać użycie w miejscu którego
    nie łapię (bądź usprawiedliwiać mnie, że nie wiem).

    Kombinuję sobie - stereo włączyć? (to chyba "profesjonal"
    by napisał, czym trzeba oglądać). I nie mam pomysłu!
    Zakładam, że wyjaśnisz :D

    > pozdrawiam StaM

    wzajem, Gotfryd

  • 33. Data: 2010-06-21 20:21:34
    Temat: Re: Ramki 3D, bylo: Zygmunt...
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 21 Cze, 20:19, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    >   Pozw lcie ;) e nie wetkn si do w tku.
    >   Ale mam pytanie uboczne:

    > ...mianowicie w kt rym miejscu tam wyst puje "3D"?
    >
    >   Kombinuj sobie - stereo w czy ? (to chyba "profesjonal"
    > by napisa , czym trzeba ogl da ). I nie mam pomys u!
    >   Zak adam, e wyja nisz :D

    > wzajem, Gotfryd

    Przyklad:

    http://www.ziggyphotoonline.com/portfolio/10$%20WEDD
    ING/P$20090705$%2...

    np. Corel Paint Shop - Effects - 3D Effects - Buttonize
    ...i masz:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e777264ff234c319
    .html

    StaM

  • 34. Data: 2010-06-22 01:14:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-06-21, voltt <v...@o...pl> wrote:
    > Z zazdrosci takie zle rzeczy piszecie !

    Nie z zazdrości. Z zawiści.

    --
    Marcin

  • 35. Data: 2010-06-22 06:37:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jun 2010, StaM wrote:

> [...]
    [...]
    > Przyklad:
    >
    > http://www.ziggyphotoonline.com/portfolio/10$%20WEDD
    ING/P$20090705$%2...

    wKF: widzę jakiś "skrót z linka", z trzykropkiem na końcu.
    Coś zeżarlo resztę.

    > np. Corel Paint Shop - Effects - 3D Effects - Buttonize

    Było gadać, że to marketingowy zabieg producentów oprogramowania ;)

    > ...i masz:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e777264ff234c319
    .html

    No dobra, widzę emulację światłoscienia, nie 3D ;)

    Thx :)

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2010-06-22 13:27:57
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 22 Cze, 08:37, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    9.html

    >   No dobra, widz emulacj wiat oscienia, nie 3D ;)

    >   Thx :)
    >
    > pzdr, Gotfryd
    W programie nazywa to sie w prostym tlumaczeniu "3D guzikowanie"
    Pozdrawiam StaM

  • 37. Data: 2010-06-22 13:56:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jun 2010, StaM wrote:

    > W programie nazywa to sie w prostym tlumaczeniu "3D guzikowanie"

    Ależ wiem, napisałem że "marketing producenta" :)
    Podobnie jak znane nam skądinąd "dobre makro od 0 cm", "lustrzanka"
    bez luster, "stabilizacja cyfrowa" i parę podobnych :)
    (i podziękowałem za objaśnienie)

    > Pozdrawiam StaM

    wzajemnie, Gotfryd

  • 38. Data: 2010-06-23 21:10:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hvnsju$84t$...@i...gazeta.pl

    > <d...@v...pl> 1...@q...goo
    glegroups.com

    > : Panna młoda ma nadwagę ,

    > Można to skorygować. ;)

    Nie takie cuda na solarium robilim... ;)

    http://c.wrzuta.pl/wi5862/efd65971000ce49148c27a27/0
    /photoshop

    Może nie na solarium, może w innym programie -- nie pamiętam... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2010-08-08 10:07:54
    Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de>

    "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    b.googlegroups.com...
    > Sprawa sie rypla.
    > Przez kilkanascie lat pisania na tej grupie konsekwentnie i
    > nieublaganie nie pokazywalem zadnych moich fotografii.
    > Obecnie w jednym z sasiednich watkow zostal ujawniony link do jednej z
    > moich stron internetowych.
    > Co moga teraz zrobic sfrustrowane lebki pokroju niejakiego
    > H..dowanskiego, ktory wprost twierdzil, ze nie zrobilem w zyciu
    > jednego nawet zdjecia, hehehehe.

    A co tam panie, w hameryce? Dalej tabuny rednecków prosza "profesjonaliste"
    o wykonanie serii profeisonalnych fotografii?