  • Data: 2009-09-04 13:55:56
    Temat: Re: Rajd Felkowski 2009
    Od: Mika <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Wrz, 14:06, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Elou!"(pj)" <j...@g...com> wrote in message

    > A ja bym jednak, zamiast zniechecac sie tymi co "robia zalozenia",
    > porozmiawial z organizatorem. Chyba ze nastapily zmiany o ktorych nikt nie
    > raczyl wspomniec. Moze wiec niech raczy gdyz moze to wplynac nie tylko na
    > PJ-owe zgloszenie. Z gory dzieki.

    Kefirku nie wiem co probujesz wyrazic, gdyz albowiem ja jestem tylko
    przekaznikiem, znaczy pytanie PJ zostalo przeslane do Felka a on
    zdecydowal co odpowiedziec.
    Poniewaz bylam przy kompie i necie odpowiedzialam PJ, zreszta mysle ze
    no jest na tyle duzym chlopcem ze sam jesli mu nie pasuje moze
    zdecydowac czy sie dopytac czy zadzownic.
    Ci co byli nie raz na rajdze felkowskim wiedza co oznacza założenie
    godziny rozpoczecia rajdu i ze nie jest to jakos bardzo scisly termin,
    ale tez co roku organizator robi takie zalozenie a start jest zwykle
    ok 12. Cos wg Ciebie Kefirku sie nie zgadza czy mam sie jeszcze z
    czegos wytlumaczyc?

    pzdr
    Mika
    z mietla