  • Data: 2023-07-26 01:34:36
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.07.2023 o 01:04, io pisze:

    > Więc mówię, że za pomocą zewnętrznej automatyzacji (np HA) da się to
    > zrobić, ale "telewizory nie mają tego od 50 lat" ani nie mają w ogóle.

    Kurwo gupia. Wystarczy odpowiedni IR/program i masz TV smart w sensie
    użycia starocia bez smart. Jedyny problem to start/standby przy
    staruchach, chociaż te nowe też startują >1min...a minuta to megadługo.
    Musiałbym iść tiptopami po 100 pokojach albo mieć livigroomy po 50m :>

    Chcesz mieć pisiąt TV włączone nonstop?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>