  • 21. Data: 2011-08-22 17:53:55
    Temat: Re: Radio z internetu
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5a65.00000166.4e4cdcf8@newsgate.onet.pl...
    > Są dostępne radia internetowe, ale myślałem nad zbudowaniem
    > czegoś we własnym zakresie.
    > Z jakich układów/modułów powinno się składać takiego?
    > Tak sobie głośno myślę, że pewnie będzie potrzebny jakiś scalak

    Jak ma być tanio to potrzebny ci najsłabszy komputer obsługujący Internet
    Może stary telefon komórkowy byłby odpowiednim międzymordziem między
    Internetem a zestawem audio?
    I poczekać aż radia internetowe będą nadawać szybkie strumienie.
    Samoróba to także obudowa, zmora hobbysty.
    http://www.robertsradio.co.uk/Products/Internet_radi
    os.htm
    http://www.komputerswiat.pl/testy/sprzet/urzadzenia-
    multimedialne/2011/04/radia-internetowe-dnt-ip,3.asp
    x#content
    http://www.conrad.pl/event/tablety-radia-ramki/Radia
    -internetowe.html?shopid=conrad&ref=Adwords&subref=E
    vent-Multimedia-TRR&ws_tp1=kw&gclid=CPfx7OG746oCFZgS
    3wodEX8H-w

  • 22. Data: 2011-08-22 18:51:10
    Od: Michał Smolnik <m...@f...pl>

    W dniu 22.08.2011 19:53, !sp pisze:

    > Jak ma być tanio to potrzebny ci najsłabszy komputer obsługujący Internet
    > Może stary telefon komórkowy byłby odpowiednim międzymordziem między
    > Internetem a zestawem audio?

    Proponuję kupić używaną Nokię E51. Jest tania i ma wifi i aplikację do
    radia. Plug&play.
    Dla miłośników DIY - można wsadzić ją w gustowną obudowę ze wzmacniaczem
    i ładowarką.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 23. Data: 2011-08-23 05:58:14
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    -internetowe.html?shopid=conrad&ref=Adwords&subref=E
    vent-Multimedia-TRR&ws_tp1=kw&gclid=CPfx7OG746oCFZgS

    To pytanie kieruję do tych co mają już takie radia stacjonarne:
    czy mogę wpisać z ręki takie np. radio:
    http://s6.radiohost.pl/play-8070.asx
    Czy one łączą się z jakimiś serwerami, gdzie pobierają listę stacji, i
    jak nie ma radia na liście to nie mogę go słuchać?

    Robert