  • Data: 2009-07-10 19:04:41
    Temat: Re: Radio w telefonie komórkowym
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michał Baszyński napisał:
    > poszukaj choćby używanego Sony ICF-SW7600. Robiony był w różnych
    > wersjach, osobiście kupiłem na ebay-u najstarszą i bardzo go sobie
    > chwalę. Wersja 7600G/GR jest ponoć jeszcze lepsza, bo posiada
    > synchroniczny demodulator AM.

    Ewentualnie Grundig YB 400 zamiast 80. YachtBoy 400 zwykle jest
    porównywany właśnie z Sony 7600. Oba mają podwójną przemianę, reszztę
    musisz poczytać w opisach ale nie spodziewaj się bardzo niskiej ceny, bo
    możesz się zdziwić. To są radia naprawdę solidnie zaprojektowane i
    wykonane, bez oglądania sie na cięcie kosztów.
    Maciek