-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "cef" <c...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4fba4d33$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
<jpdjdm$vid$1@mx1.internetia.pl>
<4fba51b2$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<jpdln9$6sv$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Radio w samochodzie
Date: Mon, 21 May 2012 17:12:36 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 19
Message-ID: <4fba5b64$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.139.34
X-Trace: 1337613156 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1219 83.30.139.34:2752
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2450579
[ ukryj nagłówki ]Artur Maśląg wrote:
>> Myślałem, że ta fantazja jest jakoś uregulowana :-).
>> (podyktowana logiką)
>
> Logika to jest taka, że nie należy podłączać radioodbiornika pod
> linię, który zasila zapłon, ponieważ wtedy szybko może paść akumulator
> i coś się przy okazji ugotować. Z drugiej strony może mieć to jakiś
> sens, by skutecznie zniechęcić ludzików do słuchania na postoju :)
> Wersja z zasilaniem cały czas niestety doprowadzić do zostawienia
> samochodu (po wyciągnięciu kluczyków) z włączonym radiem i padem
> akumulatora. Opcja zasilania po włożeniu kluczyków i przekręceniu
> w pierwszą pozycję jest chyba optymalna.
Skoro może być tak, że (w innym aucie) jakiś czas po wyjęciu kluczyków
(nie sprawdzałem dokładnie ale ok 10min) działa podnoszenie szyb,
działa radio i nawigacja, to myślałem, że logika podpowiada takie właśnie
rozwiązania, ale nie u mnie. Trudno -poszukam elektryka.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.12 17:19 Artur Maśląg
- 21.05.12 17:32 Uncle Pete
- 21.05.12 17:37 huri_khan
- 21.05.12 17:39 Uncle Pete
- 21.05.12 17:51 J.F
- 21.05.12 17:59 Artur Maśląg
- 21.05.12 18:14 Axel
- 21.05.12 19:03 cef
- 21.05.12 21:16 V-Tec
- 21.05.12 21:19 ToMasz
- 21.05.12 21:33 cef
- 21.05.12 21:50 Przemysław Czaja
- 21.05.12 22:10 Papkin
- 21.05.12 22:17 cef
- 21.05.12 22:46 Papkin
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=