  • 21. Data: 2009-04-07 19:50:12
    Temat: Re: Radio w DVB-T
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    news:grdqkc$ee$1@news.onet.pl...
    > Ale o jakie testy chodzi?
    > Wyłączania programów?
    > Czy testowanie jak odbiera się jakiś program, którego się nie nadaje?
    >
    > Nie bardzo widzę tu związek, komu to PR przeszkadzało i w czym?
    >
    > Właśnie na takie pytania byłoby fajnie odpowiedzi poznać.

    aby skonfigurować strumień z kilkoma programami idący masz do ustawienia
    około 200-250 parametrów. dopóki nie sprawdzisz wszytskich nie wiesz do
    czego służa. ja mam w domu nadajnik DVB-T i w menu mam jakies 50 opcji do
    zmiany. w większości nie wiem do czego służą. po zmienie opcji teoretycznie
    nic się nie zmienia. ale zmienia się w jakimś szczególnym momencie np. w
    momencie wyszukiwaniu programów. poza tym przy kodowaniu statystycznym
    musisz przetestowac czy da się upchnąc 5 albo 7 programów, a może 3
    telewizyjnych i 15 radiowych. i do tego właśnie służą testy. wieć nie dziw
    się, że znikaja i pojawiają się programy.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 22. Data: 2009-04-07 21:49:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > może 3 telewizyjnych i 15 radiowych. i do tego właśnie służą testy. wieć
    > nie dziw się, że znikaja i pojawiają się programy.

    Jak masz nadajnik to pewnie masz też odbiornik.
    Czaisz może co obecnie może powodować, że TVP2 i TVPSport nie chcą działać
    na określonych kodekach video (działa mi praktycznie tylko na CoreAVC)?
    Reszta programów działa bez zarzutu na wszystkich, przed zmianami działały
    wszystkie programy.

  • 23. Data: 2009-04-07 22:14:10
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

> [...]
    > Reszta programów działa bez zarzutu na wszystkich, przed zmianami działały

    strumień idzie z woronicza, śrem wysyła to co dostaje, jak tam cos pokrecili
    to w śremir nie mają jakiegokolwiek wpływu na to co wychodzi - pisze o
    multipleksie w mpeg-4. ja przyznam bez bicia odbieram wszystko na
    komputerowym HU2200. stacjonarnego nie posiadam, po prostu bardziej
    potrzebuje mobilne dvb-t.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 24. Data: 2009-04-07 22:16:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > pisze o multipleksie w mpeg-4. ja przyznam bez bicia odbieram wszystko na

    Ja też na komputerowym, stąd pytanie o kodeki.
    W stacjonarnym nie masz raczej możliwości ich wyboru. ;-)

    A u Ciebie w/w dwa programy działają ok?

  • 25. Data: 2009-04-08 23:17:10
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    > Ja też na komputerowym, stąd pytanie o kodeki.
    > W stacjonarnym nie masz raczej możliwości ich wyboru. ;-)

    TViX ma mozliwość, odtawrzacz na linuxie, ładujesz co potzrebujesz.

    > A u Ciebie w/w dwa programy działają ok?

    chwilowo nie mam czasu sprawdzic, nadmiar pracy, teraz tez walczę z awarią.
    może jutro znajde chwilkę to popatrzę.

    --
    VSS
    http://vss.pl