  • 11. Data: 2009-04-06 07:45:37
    Temat: Re: Radio w DVB-T
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:grba1c$1ag$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:

    > Żart fajny, tylko ja pytałem poważnie, licząc że ktoś wie o co kaman.

    To nie był żart. Na emisji testowej można robić wszystko. Mogą nawet
    wyłączyć cały nadajnik.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2009-04-06 08:19:07
    Od: " K" <k...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Czy komuś jeszcze poznikały praktycznie wszystkie programy radiowe w dvb-t?
    > U mnie (tj. Poznań i okolice) zostało tylko Radio Merkury, resztę diabli
    > wzięli.
    > Może ktoś wie dlaczego?

    Ja juz jestem po zakupie segmentu do wiezy w trybie awaryjnym :(
    Wydaje sie, ze juz po radiu w DVB-T. Zakladajac, ze od 09.2009 rusza
    oficjalnie MUX1, to podejrzewam, ze za moment rozpoczna sie testy w docelowym
    skladzie. Z tego wynika, ze TVP HD tez za chwile zniknie.

    Pytanie jak beda wygladaly testy w MUX2 (juz po wejsciu MUX1 oficjalnie).
    Tam ewentualnie moze byc paczka TVP/PR, ale to tez tymczasowo, mysle, ze
    gdzies 6 mies.

  • 13. Data: 2009-04-06 09:24:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Program 2 PR idzie z Bolewic z moca 4kW więc bez najmniejszych probelmów
    > odbierany jest w okolicy 50-100km

    Nie wiem co to są Bolewice, ale w Śremie sygnału pr2 nie uświadczysz.
    W Poznaniu zresztą też nie (przy antenie na Śrem).

  • 14. Data: 2009-04-06 09:25:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:

    > To nie był żart. Na emisji testowej można robić wszystko. Mogą nawet
    > wyłączyć cały nadajnik.

    Ale ja nie mówię że nie.
    Tylko że wszystko jest chyba oparte na jakimś planie i celu.
    I o nie pytam.

  • 15. Data: 2009-04-06 09:46:21
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    http://nadaje.com/nadajniki.php?woj=WLP&nad=779

    > ale w Śremie sygnału pr2 nie uświadczysz.

    No skoro za Śremu nie nadają PR2, to skąd miałby tam być? ;-))

    > W Poznaniu zresztą też nie (przy antenie na Śrem).

    W Poznaniu odbiera z Piątkowa bez problemów, w wielu
    miejscach z Bolewic też (tam jest b. mocny nadajnik).

    Krystian

  • 16. Data: 2009-04-06 09:52:39
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Cavallino wrote:

    > Tylko że wszystko jest chyba oparte na jakimś planie i celu.
    > I o nie pytam.

    Jedyne, co naprawdę wiadomo, to że będzie 7 programów TV
    http://www.krrit.gov.pl/bip/Portals/0/koncesje/oglos
    zenia/ogloszenia_mp/og_090227_mux1.pdf

    Cała reszta w sferze domysłów

    M.

  • 17. Data: 2009-04-06 18:38:48
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    > Nie wiem co to są Bolewice, ale w Śremie sygnału pr2 nie uświadczysz.

    poszukaj na mapce emitela

    > W Poznaniu zresztą też nie (przy antenie na Śrem).

    bolewice sa około 15km na zachód od Pniew, trudno abys antena kierunkowa
    skierowana w Śrem z Poznania odbierał nadajnik z Bolewic, zwałaszca jak masz
    waską antenę, tym nie mniej normalne radio za 100pln stojące na parapecie
    odbiera PR2 w Poznani na antenie teleskopowej.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 18. Data: 2009-04-06 18:40:24
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    > Ale ja nie mówię że nie.

    No to co sie pieklisz o brak PR2?

    > Tylko że wszystko jest chyba oparte na jakimś planie i celu.
    > I o nie pytam.

    Cel jest taki aby we wrzesniu ruszyć w pełni sprawnym systemem przekazu. Jak
    nie potestujesz to się nie dowiesz czy dobrze działa.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 19. Data: 2009-04-06 20:59:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > poszukaj na mapce emitela

    > bolewice sa około 15km na zachód od Pniew, trudno abys antena kierunkowa
    > skierowana w Śrem z Poznania odbierał nadajnik z Bolewic,

    No właśnie.
    A tu chodzi jeszcze o odbieranie w Śremie, to już jednak daleko dalej niż te
    40-50 km.
    Może jakaś super antena załatwiłaby sprawę, ale pewności nie ma.

    >zwałaszca jak masz waską antenę, tym nie mniej normalne radio za 100pln
    >stojące na parapecie odbiera PR2 w Poznani na antenie teleskopowej.

    Ale potrzeba jest akurat w Śremie, nie w Poznaniu.

  • 20. Data: 2009-04-06 21:01:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No to co sie pieklisz o brak PR2?

    Kubeł wody na głowę - wtedy może odróżnisz zwykłe pytanie o przyczyny i
    plany od jakiegokolwiek pieklenia się.

    > Cel jest taki aby we wrzesniu ruszyć w pełni sprawnym systemem przekazu.
    > Jak nie potestujesz to się nie dowiesz czy dobrze działa.

    Ale o jakie testy chodzi?
    Wyłączania programów?
    Czy testowanie jak odbiera się jakiś program, którego się nie nadaje?

    Nie bardzo widzę tu związek, komu to PR przeszkadzało i w czym?

    Właśnie na takie pytania byłoby fajnie odpowiedzi poznać.