  • 1. Data: 2009-04-04 15:57:01
    Temat: Radio w DVB-T
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Czy komuś jeszcze poznikały praktycznie wszystkie programy radiowe w dvb-t?
    U mnie (tj. Poznań i okolice) zostało tylko Radio Merkury, resztę diabli
    wzięli.
    Może ktoś wie dlaczego?

  • 2. Data: 2009-04-04 19:37:57
    Temat: Re: Radio w DVB-T
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > dvb-t?
    > U mnie (tj. Poznań i okolice) zostało tylko Radio Merkury, resztę diabli

    Pewnie dlatego ze dvb-t to telewizja a nie radio. Nie masz tunera FM w domu
    ??

  • 3. Data: 2009-04-04 19:45:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie dlatego ze dvb-t to telewizja a nie radio.

    Powiedział co wiedział....

    >Nie masz tunera FM w domu ??

    Ano wyobraź sobie że w dvb-t jeszcze nie dawno były programy, których nie
    było w analogu od jakiegoś czasu.
    Np. PR 2.
    Mnie to osobiście zwisa, ale mój ojciec w tym celu kupił tuner dvb-t.
    No i teraz jest lekko zawiedzony.

  • 4. Data: 2009-04-04 23:20:30
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

> [...]
    > było w analogu od jakiegoś czasu.
    > Np. PR 2.
    > Mnie to osobiście zwisa, ale mój ojciec w tym celu kupił tuner dvb-t.

    Trza było mu odradzić ;-)
    Jeśli chodzi o PR2, ma na 89,1 (z Piątkowa), no i na
    http://www.polskieradio.pl/sluchaj/play.aspx?p=r2

    Krystian

  • 5. Data: 2009-04-05 16:02:30
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > dvb-t?
    > U mnie (tj. Poznań i okolice) zostało tylko Radio Merkury, resztę diabli

    Czy emisje DVB-T mają już status oficjalnych czy nadal są to "testy"?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2009-04-05 17:02:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:grakl6$9tf$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy emisje DVB-T mają już status oficjalnych czy nadal są to "testy"?

    Nadal są to testy.

  • 7. Data: 2009-04-05 19:44:44
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:grakl6$9tf$1@inews.gazeta.pl...

    > Nadal są to testy.

    To masz odpowiedź. W ramach testów sprawdzają jak DVB-T działa bez radia. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2009-04-05 22:05:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:

    > To masz odpowiedź. W ramach testów sprawdzają jak DVB-T działa bez radia.
    > :)

    Żart fajny, tylko ja pytałem poważnie, licząc że ktoś wie o co kaman.

  • 9. Data: 2009-04-06 06:45:57
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

> [...]
    >
    > Powiedział co wiedział....

    > Ano wyobraź sobie że w dvb-t jeszcze nie dawno były programy, których nie

    Program 2 PR idzie z Bolewic z moca 4kW więc bez najmniejszych probelmów
    odbierany jest w okolicy 50-100km

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 10. Data: 2009-04-06 06:47:21
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

> [...]
    > dvb-t?
    > U mnie (tj. Poznań i okolice) zostało tylko Radio Merkury, resztę diabli

    bo to sa testy, obecnie testowane sa rózne konfiguracje i znikanie i
    pojawianie się programów jest normalnym zjawiskiem.

    --
    VSS
    http://vss.pl