  • Data: 2009-04-07 22:14:10
    Temat: Re: Radio w DVB-T
    Od: "VSS" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:grghrm$l83$1@news.onet.pl...
    > Jak masz nadajnik to pewnie masz też odbiornik.
    > Czaisz może co obecnie może powodować, że TVP2 i TVPSport nie chcą działać
    > na określonych kodekach video (działa mi praktycznie tylko na CoreAVC)?
    > Reszta programów działa bez zarzutu na wszystkich, przed zmianami działały
    > wszystkie programy.

    strumień idzie z woronicza, śrem wysyła to co dostaje, jak tam cos pokrecili
    to w śremir nie mają jakiegokolwiek wpływu na to co wychodzi - pisze o
    multipleksie w mpeg-4. ja przyznam bez bicia odbieram wszystko na
    komputerowym HU2200. stacjonarnego nie posiadam, po prostu bardziej
    potrzebuje mobilne dvb-t.

    --
    VSS
    http://vss.pl