  • Data: 2009-06-01 12:41:25
    Temat: Re: Radio cyfrowe [OT]
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Remek napisał:
    > Zgodnie z zasadą "cel uświęca środki". Niekoniecznie i do końca
    > etyczną.
    [...]

    I uczysz innych, że jeśli ktoś czasem popełni literówkę, albo źle
    postawi znak przestankowy, to można go nazwać debilem? Są bardziej
    kulturalne metody uczenia. I mnie nie chodzi o to, byś nie zwracał uwagi
    na czyjeś błędy, choć tematyka tej grupy jest nieco inna. Chodzi tylko o
    to, byś pod przykrywką nauki zasad językowych nie uczył nietolerancji.

    > Natomiast taką i podobne debilne maniery coraz częściej widzę w
    > sieci.

    Ilość zawsze przechodzi w "jakoś"...
    Internet i newsy były naprawdę na poziomie, póki dostęp do sieci był
    tylko w środowiskach naukowych i akademickich. I nawet o tak delikatnych
    sprawach jak seks można było mówić na poziomie, nikt nikogo nie musiał
    upominać. Ale potem przyszła era darmowych serwerów pocztowych.
    Wystarczyły 2 (słownie dwa) miesiące wakacji i już trzeba było rozbić
    grupę seks na ogłoszenia i moderowaną... a to były dopiero początki.
    Resztę sam sobie dopowiedz.

    > Podejrzewam czyjąś celową, wrogą robotę, nastawioną na zaniżanie
    > poziomu.

    Retoryka PiS-owo - komunistyczna. Zmowa, układ oligarchów, wróg czuwa
    itp. Ale to już było...

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *