  • Data: 2009-05-29 20:37:52
    Temat: Re: Radio cyfrowe
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości
    news:gvp3q3$h60$1@node1.news.atman.pl...
    > Zasięgnąlem języka dokładniej:
    > testy ruszają 2 czerwca. System DAB+. W ramach testów bedą naadwane 4
    > programy radia publicznego z Wrocławia.
    To widać ze jesteśmy daleko w lesie , dopiero teraz przymiarki.Angole już
    zmieniają system DAB na DAB+ i może dlatego na Allegro za grosze można kupić
    radia cyfrowe z emisja DAB .Dałem sie skusić na takie i chyba będę mógł
    tylko niemieckie stacje odbierać (mieszkam na samej prawie granicy ) bo w
    Polsce to może kiedyś będzie radio cyfrowe.