  • 11. Data: 2015-06-26 16:05:10
    Temat: Re: RSMP Rajd Kaszub - startujemy :)
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-26 o 11:19, J.F. pisze:

    > Mow, ze dobrzy kierowcy do rowow nie wpadaja :-)
    > https://www.youtube.com/watch?v=s0AXyv55VLo

    :)
    to ja przy pierwszym starcie podobną przyczepność miałem na suchym
    asfalcie :)

    > No i ... zawsze mozecie sie ograniczyc do malucha :-)
    >
    > J.

    pokazałem żonie film na którym poprzedni właściciel mojego auta rozbił
    swoje wcześniejsze auto:
    https://youtu.be/r90Z6e9f1VI
    wychodzi na to, że to bezpieczny sport, bezpieczniejszy niż codzienne
    dojazdy do pracy, bo w zwykłym aucie klatki nie mam :)

    Łukasz

  • 12. Data: 2015-06-27 19:48:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 26 Jun 2015 11:19:38 +0200, J.F. napisał(a):

    > Eleganckie kombinezony, lsniace kaski, swieze wnetrze .. pogratulowac
    > sponsora ? :-)

    Taaa :)
    Kaski i kombinezony to wymogi regulaminowe - reszta to długie noce w
    warsztacie.