  • Data: 2013-04-19 22:38:48
    Temat: Re: RS485 na ATmega, MAX1480
    Od: "Robbo" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pomysł z ACPL-W61L-000E upadł, gdyż to jest SMD, a nie THT, a ja potrzebuję
    THT. Miałem to już nawet w domu (był błąd w TME i podawali, że to THT, a po
    otworzeniu paczki zobaczyłem SMD), ale musiałem odesłać. Zdaje się, że
    wszystko, co zaczyna się od ACPL to jest SMD. No i tak siedzę od kilku
    godzin i szukam czegoś innego od Avago, żeby było:
    - THT,
    - 5V,
    - 10Mbps,
    - jakaś izolacja przyzwoita,
    - ekranowanie wewnętrzne,
    - i jeszcze najlepiej niewielki prąd wejściowy (może w ostateczności być to
    16mA, ale lepiej ok. 5mA, żeby nie obciążać za bardzo ATmega, bo i tak
    kilkudziesięcioma wyjściami steruję),
    - żeby dało się kupić w Polsce (np. TME),

    Może coś doradzisz?

    R.