  • 11. Data: 2009-08-28 14:02:46
    Temat: Re: RS485 i wlaczanie terminatora tranzystorem.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "marko1a" <m...@l...de> wrote in message
    news:h77vng$nf8$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Transoptor

    Pomidor.

  • 12. Data: 2009-08-28 21:12:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Troche to bez sensu. Miejsce wciskania terminatorów zalezy od ułożenia
    > kabla, kolejności urzadzeń itd. Na pewno warto tą wiedze pakowac w
    > software? Potem zamienisz dwa czujniki i bez przeprogramowania będzie
    > problem. To tak jak z kartami ethernet na BNC. Można, ale po co.

    Jego potrzeby nie są aż tak wyjątkowe, ktoś już o tym pomyślał
    i jest nawet gotowy scalak od LinearTech który robi to co chcesz
    dając przy okazji pełną izolację na 2500VRMS. Mówię o LTM2881:
    http://www.linear.com/pc/productDetail.jsp?navId=H0,
    C1,C1007,C1796,P89603
    Pytanie tylko kiedy będzie dostępny w PL skoro jest to nowość
    dopiero co wprowadzana na rynek w USA... Ale może wyślą próbki?

  • 13. Data: 2009-08-30 08:05:04
    Od: "m." <m...@...interia.pl>

> [...]
    > Pytanie tylko kiedy będzie dostępny w PL skoro jest to nowość
    > dopiero co wprowadzana na rynek w USA... Ale może wyślą próbki?

    witam.
    kiedys sie tez nad tym zastanawialem troche,
    byc moze wystarczy optocoupler z wyjsciem fet
    np: hsr312, tylko gdzie to dostac i ile kosztuje
    i jak pisali przedpiscy prostego (taniego)
    rozwiazania niema a sens wątpliwy.
    michal m.

  • 14. Data: 2009-10-16 21:44:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Pytanie tylko kiedy będzie dostępny w PL skoro jest to nowość
    > dopiero co wprowadzana na rynek w USA... Ale może wyślą próbki?

    ADM2587 to podobny układ od Analoga -też zintegrowane jest zasilanie
    i dane, z tym że ten nie ma programowanego rezystora terminującego linię:
    http://www.analog.com/static/imported-files/data_she
    ets/ADM2582E_2587E.pdf