  • 11. Data: 2006-01-06 15:14:23
    Temat: Re: [ROTFL] "ziomalski" hosting
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:
    > I co - w szkołach średnich są
    > ludzie robiący takie błędy ortograficzne? :)

    Teraz niestety tak. Przyniesie taki papiór od dohtora, że jest dyslektyk,
    dysortograf czy inny dysmózg i ma spokój.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 12. Data: 2006-01-06 16:15:12
    Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@l...freebsd.lublin.pl> napisał
    w wiadomości news:dplc1p$1j20$1@node1.news.atman.pl...
    > jedna z najzabawniejszych rzeczy, jaka ostatnio widzialem ;)
    >
    > http://dragonhost.hopto.org/

    Cytat ze strony 'Jest też możliwość podniesienia łącza" - aż się ciśnie
    pytanie - "a co - leży?"

    MaW

  • 13. Data: 2006-01-06 17:46:59
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Tomasz Śląski w <dpm1ft$epj$1@opal.futuro.pl> zeznal:

    > Teraz niestety tak. Przyniesie taki papiór od dohtora, że jest dyslektyk,
    > dysortograf czy inny dysmózg i ma spokój.

    zalezy od szkoly - ja jestem dys, kilkanascie lat pracy nad tym i bledow
    raczej nie robie - ale np. nauczys sie dla mnie cyrlicy to jest wielkim
    problemem [dlatego mam na studiach ruski w plecy i bede robic drugie
    podejscie ;p]
    Wszystko sprawa nauki i jak potraktuja rodzice - niektorzy "mamy dziecko
    dys, niech se robi bledy" a niektorzy zmusza do pracy ;)
    Rekordzista byl moj mlodszy brat, ktory kiedys napisal "iósz" (chodzilo o
    już ;))) - gdzies w domu u rodzicow moze znajdzie sie ten pamietny zeszyt ;)

    --
    Panie, zainstalowałem Windows...
    - Tak?

  • 14. Data: 2006-01-06 19:32:10
    Od: Piotr Meyer <a...@s...pl>

    Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl> writes:

    > Uczą tam również spamować komunikatory ?

    Na pewno uczą spamować po Usenecie. Niestety :-/

    --
    Piotr 'aniou' Meyer

  • 15. Data: 2006-01-06 22:39:27
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Fri, 6 Jan 2006 17:15:12 +0100, Mariusz Wołek napisał:

> [...]
    > w wiadomości news:dplc1p$1j20$1@node1.news.atman.pl...

    > Cytat ze strony 'Jest też możliwość podniesienia łącza" - aż się ciśnie

    Ja mam connection refused :-(

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 16. Data: 2006-01-06 23:30:55
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Marcin Kowalczyk napisał(a):

    > dys, niech se robi bledy" a niektorzy zmusza do pracy ;)
    > Rekordzista byl moj mlodszy brat, ktory kiedys napisal "iósz" (chodzilo o
    > już ;))) - gdzies w domu u rodzicow moze znajdzie sie ten pamietny zeszyt ;)
    hmm
    kiedys, w jednej firmie, starszy informatyk (ot, takie stanowisko miał,
    a koles młody) wysłał oficjalne pismo do miasta: uć
    :)

    --
    pozdros
    icek

  • 17. Data: 2006-01-07 00:13:52
    Od: Barteq <b...@g...to-szatan.com>

    Dnia 06-01-2006 o 23:39:27 Verox
    <a...@b...veroxsystems.com> napisał:

    > Ja mam connection refused :-(

    A ja mam signature.exe w tej wiadomosci.. Jak w jakims wirusie a tu:

    Btw tez mam refused.. A google nie zdazyly zaindeksowac. Moze ktos wrzucic
    gdzies zawartosc swojego cache?

  • 18. Data: 2006-01-07 00:17:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Barteq,

    Saturday, January 7, 2006, 1:13:52 AM, you wrote:

    [...]

    > A ja mam signature.exe w tej wiadomosci.. Jak w jakims wirusie a tu:

    A teraz będziesz miał dupa_jasiu.exe:

    begin dupa_jasiu.exe

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2006-01-07 08:35:58
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    icek zapodał(-a):
> [...]
    > kiedys, w jednej firmie, starszy informatyk (ot, takie stanowisko miał, a koles
    młody) wysłał oficjalne pismo do miasta: uć

    Hmmm.... co to było - Łódź ?!?

    ps. syn znajomych pisał "kóra", bo odmieniło mu się na ... "kokoszka"

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 20. Data: 2006-01-07 09:07:10
    Od: "Vik" <v...@p...onet.pl>

    > Ja mam connection refused :-(

    to moze ktos wysle maila do administratora zeby wstal i podniosl serwer :P

    Pzdr
    Vik