  • 161. Data: 2012-01-19 15:11:06
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/01/2012 13:49, szufla wrote:

    > no np. Kolodko

    http://korwin-mikke.pl/polska/zobacz/kolodko_jak_pod
    niesiemy_podatki_to_bedziemy_sie_szybciej_rozwijac/4
    3248

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 162. Data: 2012-01-19 15:13:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    > no np. Kolodko

    http://biznes.onet.pl/nowy-plan-gospodarczy-dla-pols
    ki,18490,4673308,1,prasa-detal

    1. Rok 2015 jako granica zakończenia reform.
    2. Określenie celu dostosowania (zrównoważenie bieżących wydatków i
    dochodów, nie licząc kosztów obsługi długu publicznego, lub maksymalny
    poziom pierwotnego deficytu w 2015 r. nie większy niż 1 proc. PKB).
    3. Określenie skali dostosowania, nieodzownego po uwzględnieniu postępu
    w sferze koniunktury i poszerzania bazy podatkowej, w odniesieniu do
    wzrostu dochodów (ok. 30-40 proc. dostosowania) i po stronie obniżenia
    wydatków (ok. 60-70 proc.).
    4. Systemowa eliminacja wszystkich ulg podatkowych.
    5. Wskazanie konkretnych podatków, które mają być podniesione lub
    wprowadzone, by uzyskać stabilny wzrost przychodów.
    6. Wskazanie konkretnych grup wydatków, które mają być strukturalnie
    ograniczone.
    7. Jak najdalej posunięta likwidacja mechanizmów indeksacyjnych
    usztywniających wydatki budżetowe bez względu na zasobność kasy państwa.
    8. Sukcesywne zmniejszenie udziału podmiotów zagranicznych w
    finansowaniu polskiego długu publicznego.
    9. Zasygnalizowanie roku gotowości przystąpienia Polski do strefy euro.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 163. Data: 2012-01-19 15:14:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/01/2012 14:13, kamil wrote:

    > http://biznes.onet.pl/nowy-plan-gospodarczy-dla-pols
    ki,18490,4673308,1,prasa-detal

    I jeszcze tutaj obniży:

    http://www.hotmoney.pl/artykul/kolodko-podniesc-poda
    tki-zniesc-ulgi-20343

    Polska gospodarka zatraciła zdolność do szybkiego rozwoju. Aby to
    zmienić należy podnieść podatki i zlikwidować wszystkie ulgi podatkowe -
    takie recepty przedstawił w dzienniku "Polska The Times" były minister
    finansów Grzegorz Kołodko.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 164. Data: 2012-01-19 15:33:57
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > należy podnieść podatki i zlikwidować wszystkie ulgi podatkowe - takie
    > recepty przedstawił w dzienniku "Polska The Times" były minister finansów

    Pytales sie kto obnizal podatki wiec ci odpowiadam, ze Kolodko obnizal Pity
    z 45, 33 i 21 na 40, 30 i 19 procent. Obnizyl City, zlikwidowal podatek
    importowy.
    Gilowska obnizyla skladke rentowa.
    Co mi tu wklejasz jakies pierdoly.

    sz.

  • 165. Data: 2012-01-19 15:37:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/01/2012 14:33, szufla wrote:

> [...]
    > z 45, 33 i 21 na 40, 30 i 19 procent. Obnizyl City, zlikwidowal podatek

    Stary, ale kiedy to było? Nie mówmy o sytuacji sprzed kilkunastu lat, bo
    była diametralnie inna.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 166. Data: 2012-01-19 16:27:32
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Stary, ale kiedy to było? Nie mówmy o sytuacji sprzed kilkunastu lat, bo
    > była diametralnie inna.

    Co ty mi tu chrzanisz, pytales sie kto obnizal podatki. Po co teraz te
    wykrety ?
    Obietnic i zapowiedzi dotyczacych przyszlosci radze ci nie brac na serio.

    sz.

  • 167. Data: 2012-01-19 16:30:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/01/2012 15:27, szufla wrote:

    > Co ty mi tu chrzanisz, pytales sie kto obnizal podatki. Po co teraz te
    > wykrety ?
    > Obietnic i zapowiedzi dotyczacych przyszlosci radze ci nie brac na serio.

    Ja nigdy na serio nie biore, dlatego mam niezły ubaw z pieniaczy
    politycznych w tym temacie.

    Ciulowo było, jest i będzie, paliwo drożało i będzie drożeć, zamiast
    marnować czas na jęczenie, weźcie się do roboty i na nie zaróbcie. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 168. Data: 2012-01-19 19:07:03
    Temat: Re: ROPA 6,34 I koszta zycia
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kamil napisał(a):
    > Ciulowo było, jest i będzie, paliwo drożało i będzie drożeć, zamiast
    > marnować czas na jęczenie, weźcie się do roboty i na nie zaróbcie. :-)
    Chyba zarobią, ale nie na paliwo.
    http://www.youtube.com/watch?v=NWzdgHYPiIw&feature=p
    layer_embedded#!

    --
    Krzysiek

  • 169. Data: 2012-01-19 19:28:37
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-01-19 15:08, Andrzej Lawa pisze:

    > No tak, zwłaszcza ten drugi twój kandydat wiele o tobie mówi... I nic
    > dobrego...

    Kononowicz przynajmniej nie miał dziadka w Wermahcie

    gregor

  • 170. Data: 2012-01-19 19:29:49
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-01-18 22:40, K pisze:

    > to mieszkaj i pracuj na bialorusi i wtedy powiedz jak tania jest benzyna
    > w stosunku do tego co tam zarobisz.

    dodaj jeszcze, że ruska beznyna jest do dupy bo tam jeżdżą same Łady z
    lat 70

    gregor