  • Data: 2012-01-19 22:09:18
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: gregor <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-19 22:04, Artur Maśląg pisze:

    > Widzisz, kiedyś był znany taki żart z granatem zaczepnym. Dziadek
    > rzucał i od razu było wiadomo, jakie wojsko idzie. Warto być
    > przygotowanym...

    ok EOT przynajmniej w kwestii paliwa i cen w Polsce

    chciałem tylko uświadomić jaka jest "prawdziwa" cena na wschodzie bo
    pewnie mało kto pojmuje, że w Polsce jednak nie jest "najtansze" paliwo
    jak to twierdzi Tuskaszenko i mu nie uwierzycie po raz kolejny na słowo
    (pomijając argumetny, że u nas się zarabia więcej niż np. na Białorusi)
    bo w porównaniu z Luxemburgiem, Niemcami itd... wypadamy pod względem
    zarobków 4 krotnie słabiej

    gregor