-
1. Data: 2011-05-21 05:37:08
Temat: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>
Siemka
Ladne - szkoda ze silnik harleja.
Cieszy ze amerykanie doszli do tego ze mozna robic dualowe ramy.
http://www.roehrmotorcycles.com/index.html
http://www.roehrmotorcycles.com/1250Superbike.html
jakby co to ide z psem na spacer wiec moge przyniesc i bro.
--
Tytus
żółta motorynka
i malagutek
-
2. Data: 2011-05-25 15:25:58
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>
Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ir7j10$hkv$1@inews.gazeta.pl...
> Siemka
> Ladne - szkoda ze silnik harleja.
> Cieszy ze amerykanie doszli do tego ze mozna robic dualowe ramy.
>
Ja to mam mało doświadczenia ze sportowymi sprzętami, ale jakbyś kiedyś
przemógł niechęć i przejechał się V-Rodem Muscle, to myślę, że nadeszłaby
chwila zastanowienia... A jak to ma jeszcze ten silnik wyciągnięty do 180
koni, to musi być naprawdę fajna zabawka.
MS
-
3. Data: 2011-05-26 11:52:58
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Od: Tytus <v...@o...pl>
Siemka
***"Mat S"A jak to ma jeszcze ten silnik wyciągnięty do 180
> koni, to musi być naprawdę fajna zabawka.
Japonczycy zakonczyli zabawe z turbo w seryjnych motocyklach na
poczatku lat 80 u.w.
Wiadomo ze do USA jest kawalek od nich wiec technologia ta doszla
nieco pozniej.
Ladna zabawka dla konesera - do lansu - niczego wiecej.
T
-
4. Data: 2011-05-26 15:36:03
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-05-26 13:52, Tytus pisze:
> Siemka
>
> ***"Mat S"A jak to ma jeszcze ten silnik wyciągnięty do 180
>> koni, to musi być naprawdę fajna zabawka.
>
> Japonczycy zakonczyli zabawe z turbo w seryjnych motocyklach na
> poczatku lat 80 u.w.
> Wiadomo ze do USA jest kawalek od nich wiec technologia ta doszla
> nieco pozniej.
Bzdury pleciez ze az strach czytac. To nie turbo tylko kompresor
mechaniczny. A z tym amerykanie bawili sie zawsze, od kiedy istnieje u
nich silnik spalinowy.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
5. Data: 2011-05-26 15:56:36
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Od: Tytus <v...@o...pl>
Siemka
*** Kuczu
Bzdury pleciez ze az strach czytac.
Przepraszam ze Cie przestraszylem, ale juz sie nie boisz???
***To nie turbo tylko kompresor mechaniczny. A z tym amerykanie bawili
sie zawsze, od kiedy istnieje u
nich silnik spalinowy.
Rajt, ciekawe jak sterowany
T.
-
6. Data: 2011-05-26 16:29:46
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-05-26 17:56, Tytus pisze:
> Siemka
>
> *** Kuczu
> Bzdury pleciez ze az strach czytac.
>
> Przepraszam ze Cie przestraszylem, ale juz sie nie boisz???
Nie
>
> ***To nie turbo tylko kompresor mechaniczny. A z tym amerykanie bawili
> sie zawsze, od kiedy istnieje u
> nich silnik spalinowy.
>
> Rajt, ciekawe jak sterowany
Ale sterowany w sensie ze co ? Bo napedzany jest paskiem zebatym czyli
standardowo.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
7. Data: 2011-05-26 17:12:09
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Od: Tytus <v...@o...pl>
Siemka
*** Kuczu
Ale sterowany w sensie ze co ? Bo napedzany jest paskiem zebatym
czyli
standardowo.
Ze paskiem to wiem, ale jakos wydatek tego wiatraka trzeba sterowac, w
sensie regulowac ilosc paliwa do ilosci powietrza.
A to wymaga juz wyzszej szkoly jazdy - VW sie na tym polozyl, mercedes
jakos daje rade.
Sprezarki mechaniczne jakos nie zagoscily w seryjnych pojazdach...
T
-
8. Data: 2011-05-26 19:18:27
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-05-26 19:12, Tytus pisze:
> Ze paskiem to wiem, ale jakos wydatek tego wiatraka trzeba sterowac,
To nie wiatrak, to sprezarka srubowa
> w sensie regulowac ilosc paliwa do ilosci powietrza.
Przepustnica jest od tego, i regulatory cisnienia, i przeplywomierze, i
elektronika
> A to wymaga juz wyzszej szkoly jazdy - VW sie na tym polozyl
Ciekawe bo silniki TFSI maja wlasnie sprezarke mechaniczna + turbine.
> mercedes jakos daje rade.
Wszystkie z napisem compressor to maja.
> Sprezarki mechaniczne jakos nie zagoscily w seryjnych pojazdach...
Czyli VW i Mercedesy nie sa seryjne ? Sprezarki sa drogie w produkcji,
ciezkie, duze i odbieraja troche mocy na poczatku. Turbiny sa male,
tansze i latwiejsze do zamontowania ale za to maja turbodziure. Wygralo
turbo. Bywa.
--
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
9. Data: 2011-05-26 19:57:53
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>
Siemka
*** "Kuczu"
To nie wiatrak, to sprezarka srubowa
Powaznie???
*** Przepustnica jest od tego, i regulatory cisnienia, i przeplywomierze, i
elektronika
Elektronika w harleju??? prosze Cie...
*** Ciekawe bo silniki TFSI maja wlasnie sprezarke mechaniczna + turbine.
I dlatego sa z nimi takie problemy???
TFSI ma tez turbo oprocz sprezarki Rootsa??? Czy piszesz o pierwszych
modelach gdzie sprezarka napedzana byla rzeczywiscie turbina
Czyli VW i Mercedesy nie sa seryjne ? Sprezarki sa drogie w produkcji,
> ciezkie, duze i odbieraja troche mocy na poczatku. Turbiny sa male, tansze
> i latwiejsze do zamontowania ale za to maja turbodziure. Wygralo turbo.
> Bywa.
W silnikach audi sprezarka pedzona paskiem moze zabrac do 10-15 % mocy
o intercoolerze nie wspomne (w sensie rozmiaru) - ciekawe gdzie w moturze go
wcisna???
Ale racja - sprezarka typu supercharger ma dosc liniowa charakterystyke i
nadawalaby sie do motocykla.
Zwlaszcza do jakiegos kruzera gdzie waga nie ma znaczenia :)
Jesli bylo by inaczej juz dawno uzywane bylyby w sporcie.
--
Tytus
żółta motorynka
i malagutek
-
10. Data: 2011-05-26 20:45:49
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-05-26 21:57, Tytus z domQ pisze:
> Siemka
>
> *** "Kuczu"
> To nie wiatrak, to sprezarka srubowa
>
> Powaznie???
Nie udawaj debila bo dzieci czytaja
>
> *** Przepustnica jest od tego, i regulatory cisnienia, i przeplywomierze, i
> elektronika
>
> Elektronika w harleju??? prosze Cie...
No niestety.
>
> *** Ciekawe bo silniki TFSI maja wlasnie sprezarke mechaniczna + turbine.
>
> I dlatego sa z nimi takie problemy???
> TFSI ma tez turbo oprocz sprezarki Rootsa??? Czy piszesz o pierwszych
> modelach gdzie sprezarka napedzana byla rzeczywiscie turbina
Jest i sprezarka i turbina. Nie udawaj debila
>
> Czyli VW i Mercedesy nie sa seryjne ? Sprezarki sa drogie w produkcji,
>> ciezkie, duze i odbieraja troche mocy na poczatku. Turbiny sa male,
>> tansze i latwiejsze do zamontowania ale za to maja turbodziure.
>> Wygralo turbo. Bywa.
>
> W silnikach audi sprezarka pedzona paskiem moze zabrac do 10-15 % mocy
> o intercoolerze nie wspomne (w sensie rozmiaru) - ciekawe gdzie w
> moturze go wcisna???
Intercooler w sprezarce nie jest niezbedny. Co innego w turbo, tam
sprezarka jest goraca wiec podgrzewa powietrze ktore potem trzeba
schlodzic. Ale Ty to wiesz tylko udajesz wariata.
> Ale racja - sprezarka typu supercharger ma dosc liniowa charakterystyke
> i nadawalaby sie do motocykla.
Zajmuje duzo miejsca
> Zwlaszcza do jakiegos kruzera gdzie waga nie ma znaczenia :)
Ma znaczenie - im wiecej tym lepiej ;)
> Jesli bylo by inaczej juz dawno uzywane bylyby w sporcie.
http://satanizm.eu/pies-I-mAlolata-porno.jpg
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/