  • 11. Data: 2019-04-06 11:39:56
    Temat: Re: RAL-NCS kolorowo mi...
    Od: O...@i...eu

    W dniu sobota, 6 kwietnia 2019 11:32:07 UTC+2 użytkownik o...@i...eu napisał:

    > Ja akurat pracuję w lakierni proszkowej, która bazuje na kolorach w palecie RAL.
    Chciałem sobie dobrać kolor z tej palety do moich błotników w Passacie i napotkałem
    na niemały problem, bo co producent, to inny odcień choć RAL ten sam... Mam już
    najbardziej zbliżony do poszukiwanego "odpowiednika" LA7T, ale dalej poszukuję, bo
    nieco się jednak różni. Wszystko na zasadzie "prób i błędów" w dopasowaniu. Może jest
    ktoś, kto dopasował już odpowiednik z RAL do LA7T ? O...@i...eu

  • 12. Data: 2019-04-09 12:24:47
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2009-01-29 o 14:34, HANA pisze:
    > Moze troszke nie ta grupa ale mam problem z kolorami
    > mam kolorek w NCS S750-2B
    > a musze miec go w RAL i nic nie moge wygooglac jak to przeliczyc? dobrac?
    > moze ktos ma oba wzorniki i by pomogl?

    RAL 7024

  • 13. Data: 2019-04-09 12:36:38
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-09 o 12:24, robot pisze:

    > RAL 7024
    Po tych 10 latach kolor pewnie wyblakł. :-)

    Robert

  • 14. Data: 2019-04-09 13:49:33
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Po tych 10 latach kolor pewnie wyblakł. :-)

    No tak.
    Ktoś mi to wykopał.