  • From: Tomek Kruk <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Quo vadis Noestrado ???
    Date: Fri, 25 Aug 2006 21:47:07 +0200

    Fri, 25 Aug 2006 20:00:36 +0200, użyszkodnik Marian Stopa
    <s...@p...home.pl> napisał:

    > mysle ze za 3 lata dalej bedzie go stac na placenie 60zl misiecznie.

    jakie 60 ???
    a obowiązkowy abonament przynajmiej standardowy to pies ???
    chyba nie wierzysz w bajki o neostradzie bez abonamentu telefonicznego
    dla obecnie złapanych na 3 letnie lojalki ???

    > jak narazie takie bajery oferuje tylko neostrada, a kierunek przechodzenia
    > klientow w wiekszosci przypadkow jest wlasnie odwrotny, czyli od
    > konkurencji do tpsa.
    > Nie zapomnij ze od dobrobytu ludziom sie "w dupach przewraca", teraz nie
    > wystarczy powiedziec internet za 40zl/msc, trzeba zapewnic odpowiednia
    > jakosc zeby to przetrwalo.

    a gdzie neostrada oferuje Internet za 40zł/mies ???

    jesli idziemy tym torem to tylko czekać na oferte Internetu w
    osiedlówkach 1 megabit za 19.99zł,9.99zł czy 1zł miesięcznie przez
    cały okres trwania stuletniej lojalki i obowiązkowym pakietem 60 minut
    w telefonii IP za 50zł co da nam w sumie 69.99zł,59.99zł czy 51zl do
    zapłacenia o czym, jak i o trzyminutowym naliczaniu połaczeń
    lokalnych, oczywiście w reklamie taktownie nie wspominamy.
    Jest taniej ???